Paris Hilton lehet Amerika leginkább alábecsült üzletasszonya. A most 37 éves Hilton húsz évvel ezelőtt bukkant fel a bulvárlapokban, amelyek örömmel írtak bulijairól és kicsapongásairól. Az azóta eltelt évtizedekben a sajtó Kim Kardashian felé fordult, közben Hilton csendben felépítette saját üzleti birodalmát. Az egykori valóságshow-sztár saját cége, a Paris Hilton Entertainment jelenleg 18 különböző termékcsaládot kínál, kezdve a cipőktől és kézitáskáktól egészen a parfümökig. De Hilton nem riad vissza az olyan érdekes üzleti lehetőségektől sem, mint a Fülöp-szigeteki strandklub, amely az ő nevét viseli, és amiért cserébe évente 1 millió dollárt kap. A jól és normálisan viselkedő nők ritkán írnak történelmet – mondta Paris Hilton egy interjúban, hozzátéve, hogy mindenki az alapján ítélte meg, ahogy egykoron a valóságshow-ban szerepelt, pedig csak szerepet játszott. Paris HiltonForrás: AFP/Francois Guillot Paris Hilton egy új szerelmi balladával jelentkezett nemrégiben, amelyben az 1950-es évekbeli Marilyn Monroe-t idézi meg, a videóklipet pedig vőlegénye, Chris Zylka rendezte. Hilton már 2006-ban betört a zenei piacra, első albuma a Paris vegyes kritikát kapott, azonban 77 ezer lemez kelt el már az első héten, a világon pedig összesen 600 ezer darabot adtak el belőle 2013 októberéig. „Magamnak is bizonyítottam az üzleti sikereimmel” – nyilatkozta az üzletasszony-énekesnő. Hilton a családi vagyonnal körbevéve nőtt fel, de elmondása alapján olyat akart létrehozni, amit sajátjának érez. Mára az élete rendkívül sok utazással jár, mivel számos üzleti érdekeltsége van Ázsiában, Dél-Amerikában és a Közel-Keleten – becslése szerint évente 250 napot van úton. „Üzleti tanácsokért mindig nagyapámhoz és édesapámhoz fordultam, azt hiszem, ez a véremben van” – tette hozzá. Paris Beach ClubForrás: azure.com.ph Talán a parfümjei a legkelendőbbek, hiszen csak az illataival 2,5 milliárd dolláros bevételt termel, és ezzel ő a második legtöbb parfümöt eladott híresség, Elizabeth Taylor színésznő után. Ráadásul nemsokára piacra dobják Hilton huszonnegyedik illatát is, amelyet mind a 44 üzletében értékesíteni fognak a korábbi parfümök, kiegészítők és táskák mellett. A technológiai újdonságokat közismerten kedvelő Hilton a VR (virtuális valóság) világában látja a jövőt, és jelenleg egy német technológiai csapattal dolgozik azon, hogy megalkossa saját virtuális valóság alapú közösségi felületét. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...