A Nestlé Japan az első, amely forgalmazza a tavaly a svájci Barry Callebaut által több mint tíz éven át kikísérletezett rubinvörös csokoládéfajtát. A terméket kizárólag a KitKat szaküzleteiben lehet majd kapni, limitált eléréssel, kizárólag Ázsiában. A "Made-In-Japan KitKat" a KitKat Japánban készült és a világ több mint száz országában komoly népszerűségnek örvendő csokoládé márkája, köszönhetően egyediségének, és a luxus ízek széles választékának. A Nestlé Japan most az első a világon, amely a szeptemberben debütált rubinvörös csokoládét forgalmazza. Az új csokoládéForrás: Nestlé Az új csokoládét kifejezetten a Valentin-napi ajándéknak javasolja a cég. A különleges édességet kizárólag a KitKat Chocolatory üzleteiben és weboldalán lehet megvásárolni január 19-étől. Valamint a cég nyolcvan, kifejezetten a nagy eseményre nyíló pop-up üzletében is kapható lesz. A távol-keleti szigetország édességfogyasztása jelentősen nőtt az elmúlt években, a Japánba látogatók csak az elmúlt hat hónapban 2,5 milliárd jent költöttek finomságokra a Japán Nemzeti Idegenforgalmi Szervezet szerint. Ugyanakkor a helyiek is egyre több édességet vásárolnak, az elmúlt négy évben háromszorosára, 131 milliárd jenre nőtt a fogyasztás a szakminisztérium 2016-os adatai szerint. KITKAT Chocolatory üzleteForrás: ©2014 Segi, all rights reserved/Shinichi Segi Az innováció egy speciális kakaóbabon alapul, amely egy majdnem 13 éves fejlesztés eredménye – mondta Antoine de Saint-Affrique vezérigazgató. A rubinvörös csokoládét szeptember elején mutatták be Sanghajban és népszerűsége azóta is töretlen. A rubinvörös finomság alapanyaga Elefántcsontpartról, Equadorból és Brazíliából származik, és szokatlan színét a feldolgozás során kivont kakaóportól kapja. A csokoládé nem tartalmaz gyümölcsöket vagy színezéket, a külalakja teljesen természetes. Az édesség rubinvörös vaj, tej és fehér csokoládé keveréke. Rubinvörös csokoládéForrás: Nestlé A Sublime Ruby névre keresztelt termék Takagi Yasumasa mesterműve, aki harminc éve foglalkozik csokoládéval, és tulajdonosa a Le Patissier Takagi édességüzleteknek. „Megalkottam egy igen egyszerű KitKat-et, amely engedi felszabadulni a karakterisztikus gyümölcsös ízt, ami a rubinvörös csokoládé sajátja" – nyilatkozta Takagi. Az 5 ezer darabos, limitált Sublime Ruby ára 400 jen (kb. ezer forint) lesz, és természetes rózsaszín árnyalatú színével kedvelt csemegének számít majd Valentin-napon. Hét darabos kollekcióForrás: Nestlé Büszkék vagyunk specialitásainkra, az általunk kínált 30 íznek köszönhetően Japán különleges helyzetben van a KitKat világában, a legnépszerűbbek a wasabis, maché teás vagy szakés finomságok" – mondta Hiramacu Takuja, a Nestlé Japan szóvivője. A KitKat egyedi csokoládékollekcióval is készül, amiben természetesen helyet kapott az új finomság is, ráadásul ez az összeállítás nem limitált darabszámú, öt, illetve hét csokiszeletet tartalmaz ára pedig 1.800 jen (4 ezer forint), illetve 2.400 jen (5.500 forint). KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...