Máris milliárdokat költöttek virtuális fiúkra a kínai nők. Egészen különös dolgokra képesek vagyonokat költeni a mobiljátékokkal játszók, a SkyNews beszámolója alapján a kínai Apple App Store jelenlegi legnépszerűbb free-to-play játéka a Love and Producer névre hallgat. A leírás alapján egy randiszimulátorról van szó: a játékosok egy nőt alakítanak, akinek meg kell mentenie az örökölt produkciós cégét, miközben szimultán négy férfivel is fenn kell tartania a romantikus kapcsolatát. Ők lehetnek a cég új műsorának sztárjai. Forrás: Love and Producer A decemberben elérhetővé vált Love and Producernek jelenleg olyan 2 millió aktív játékosa van, a többségük a húszas éveik elején járó nő. A játékban küldetések sikeres végrehajtásával lehet előre jutni: a küldetések végén kapott a lila gyémántokat a fiúkkal való randikra lehet váltani, míg a „kötődéskártyákkal" a férfiak statisztikáit lehet fejleszteni. Természetesen a gyémántok és a kártyák is vásárolhatóak pénzért, a játékosok eddig olyan 200 millió jüant, azaz 7,9 milliárd forintot vertek el rájuk. A fiúknak természetfeletti képességeik is vannak, a rendőrkarakter például képes repülni, és irányítani a szeleket. A legromantikusabb mondata állítólag az, hogy amíg a szélben állsz, érzem a közelséged. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...