Pillars of Eternity 2: Deadfire - 11 percen keresztül mozog

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. június 18..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    És hogy miket? A nyílt világot, a harcokat, a véletlenszerű eseményeket, és a javított grafikát. A korábbi játékból visszatérnek karakterek, de természetesen lesznek újonnan toborozható szereplők is, akik elkísérik a játék főhősét hosszú és veszélyes útjára. Josh Sawyer elmondta, hogy a játék újdonságot is fog nyújtani, ugyanakkor nem távolodik el az eddig lefektetett alapoktól.

    A kihívás mértéke az egész játék során állítható lesz, bár az Obsidian szakija tudják, hogy ezt egyesek nem szeretik, egyesek pedig igen. "Ha akarod, tudod használni a skálázást, de ha nem, akkor mindent úgy fogsz találni, ahogy azt előre megalkottuk. A tradícionális élményben nagyon-nagyon nehéz kihívások várnak rád, fenéken billenthetnek, aztán visszatérhetsz, hogy felülkerekedj az ellenfeleden." -- közölte Sawyer.

    A Pillars of Eternity: Deadfire ha minden igaz, jövő év első felében jelenik meg, így az Obsidiannak év végéig premierdátumot kell mondania. Az előző rész alapján biztos, hogy a Deadfire sem fog csalódást okozni.

    Ti mit mondtok?

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...