Rihannát nem éri meg feldühíteni

A témát ebben részben 'Hírek!' david9696 hozta létre. Ekkor: 2018. március 19..

  1. david9696 / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. július 12.
    Hozzászólások:
    14,620
    Kapott lájkok:
    284
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Nagyjából 5 százalékot zuhant a Snapchat részvények értéke, miután a híres énekesnő, Rihanna egy Instagram Storyban küldte el a fenébe a népszerű üzenetküldő alkalmazás mögötti vállalatot, amiért egy olyan sértő hirdetés megjelenését engedélyeztek a szolgáltatásukban, amiben szerepelt a kilencszeres Grammy-díjas barbadosi énekesnő feltüntetésével bagatellizáltak el a családon belüli erőszakot.

    A hirdetés egy mobiltelefonos játék, a Would You Rather reklámja volt, ami azt kérdezte a felhasználóktól, hogy inkább felpofoznák Rihannát, vagy bevernének egyet Chris Brownnak. Az ízléstelen hirdetés egyértelmű utalás arra a 2009-es incidensre, mikor Rihanna kórházba került, miután Brown súlyosan bántalmazta – a két énekes ekkor még párkapcsolatban élt.

    A közösségi médiában többen felfigyeltek a botrányos reklámra, még Chelsea Cilton is reagált az ügyre: „szörnyű, hogy bármilyen cég ilyesmit engedélyez” – írta a Twitteren. A vállalat ezt követően eltüntette a hirdetést, és letiltotta, hogy a Would You Rather bármilyen reklámot helyezhessen el a Snapchatban, majd hivatalos közleményben kértek bocsánatot az énekesnőtől.

    Rihannát ugyanakkor ez egyáltalán nem hatotta meg, elutasította a bocsánat kérést, és külön kiemelte, hogy a hirdetés nem az ő személyes érzései miatt volt borzalmas, hanem azért, mert a családon belüli erőszak áldozataiból csinált viccet. „Szívesen hívnám tudatlanságnak, de tudom, hogy nem vagytok ennyire ostobák.” – írta az énekesnő az Instagramon, hozzátéve, hogy a cég cserben hagyott minden gyermeket, nőt és férfit, aki valaha családon belüli erőszak áldozata volt.

    [​IMG]
    Forrás: Rihanna / Instagram
    Rihanna posztját követően a Snapchat részvények árfolyama azonnal esni kezdett, ami újabb jelentős pofon a vállalatnak azt követően, hogy legutóbb Kylie Jenner egyetlen Twitter-üzenete után 1,5 milliárd dollárral csökkent a cég papírjainak értéke.