Rime – A Denuvo csak a játék feltöréséig maradhat

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. május 29..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Rime pozitív kritikai fogadtatást kapott
    • De technikai hibáktól ez sem mentes
    • Ezeket a fejlesztők igyekeznek minél gyorsabban kijavítani
    • Ha sikerül feltörni a Rime-ot, eltávolítják a Denuvót

    A Tequila Works múlt héten megjelent, nagyjából tíz óra alatt kijátszható játéka bár a kritikák szerint remekül sikerült, a technikai oldala lehetne csiszoltabb is. Többen is jelentették, hogy az AMD RX 580-as kártyákkal általános problémája van a Rime-nak, a GTX 1080-asnál az SSAA anti-aliasinggel van gond, az Nvidia 900-as szériánál pedig a VSync-kel lehetnek bajok.


    Cody Bradley vezető producer a játék oldalán fejtette ki, hogy figyelik ezeket a visszajelzéseket, és igyekeznek mindenre megoldást találni. Sokan vélik úgy, hogy a problémákat a Denuvo másolásvédelem okozza, ezzel viszont Breadley nem ért egyet, mert az mindössze ellenőrzi a Steam vagy az Origin DRM épségét – ugyanakkor nem zárja ki a tévedésük lehetőségét.

    Ehhez még hozzátette, hogy a Denuvo tulajdonképpen a kiadó, a Greybox melletti elkötelezettségük okán került a játékba, szerintük jelenleg ez a legjobb módja a saját szellemi tulajdonuk megvédésére. Ugyanakkor, ha sikerül valakinek feltörnie a Rime-ot – úgy gondolják a korábbi esetek alapján, hogy ez két-három héten belül megtörténik –, nem fogják frissíteni a védelmet, éppen ellenkezőleg, teljesen eltávolítják azt.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...