A Deadpool film sztárja, Ryan Reynolds is követi azon hírességek példáját, akik tulajdonosi érdekeltséget vásárolnak maguknak: a színész a Davos Brands égisze alatt futó Aviation American Gin-ben vásárolt magának tulajdonrészt. George Clooney két barátjával közösen, 2013-ban alapította saját tequila márkáját, a Casamigos-t, amit 2016-ban 1 milliárd dollárért adtak el a Diageonak. Ez pedig azt bizonyítja, hogy a hírességek bevonása egy márkába felépítésébe nagyon is előremutató ötlet. Aviation American GinForrás: Getty Images/Emma Mcintyre A Weight Watchers International wellness cég részvényeinek értéke több mint ötszörösére növekedett, miután 2015-ben Oprah Winfrey befektetőként és promóterként is debütált. A Blaze Pizza pedig egy alig ismert márka volt, amikor LeBron James ugyanabban az évben tulajdonjogot vásárolt. Ugyanakkor Reynolds nem számíthat ekkora bevételre, mint Clooney, mivel a gin eladások közel sem nőnek olyan ütemben, mint a tequilaé, sőt az Egyesült Államokban a gin fogyasztás 0,6 százalékkal csökkent 2017-ben, míg a tequila fogyasztás 8,5 százalékkal növekedett. A szuperprémium tequilák ára 2002 és 2016 között nyolcszorosára nőtt, legalábbis a Distilled Spirits Council kereskedelmi szervezet szerint. Ez jóval több, mint más alkoholos italoké, mert például a vodka ebben az időszakban csak 2,4 százalékot növekedett, míg a rum átlagára 0,2 százalékkal csökkent. Ryan ReynoldsForrás: Europress/Getty Images A színész komoly szerepet fog játszani az Aviation American Gin üzleti életében, amit egy emailben – tőle megszokott módon – frappánsan ki is figurázott Reynolds: Nem tudom kinek volt az ötlete, hogy szerepet vállaljak a gin ügyeiben, de biztosíthatok mindenkit, nálam sokkal okosabb és ésszerűbb emberek vezetik az üzletet." A New York-i székhelyű prémium szeszesitalokat gyártó Davos Brands márkához tartozik a Tyku szaké és az Astral tequila. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...