Nem csak Magyarországon jelent kihívást a munkavállalók keresése a McDonalds-nak. A gyorséttermi lánc már jó ideje tudatos arculattervezéssel, közvetlen hangvitelű kommunikációval próbálja vonzóbbá tenni a vállalat betöltetlen pozícióit a fiatalok számára. A multicég ausztrál kirendeltsége most kísérleti jelleggel továbbment ennél, ugyanis lehetővé tette, hogy a potenciális munkavállalók a Snapchaten keresztül vegyék fel a kapcsolatot a HR-esekkel. Forrás: AFP/Getty Images/Kevork Djansezian A szokatlan módszer végső soron nem túl funkcionális, ugyanis a 10 másodperces bemutatkozó videóra válaszul a McDonalds állásportáljára mutató linket kapnak a jelentkezők, azaz a céghez való tényleges jelentkezés a megszokott módon zajlik. A snapchates „előjelentkezés" valójában az X és Z generációba tartozók puszta megszólítására szolgál: amolyan első lökésnek szánják, hogy a fiatalok a komfortzónájukon belül maradva vehessék fel a kapcsolatot a vállalattal, a linket megkapva gyors sikerélményben részesülhessenek, és ezen fellelkesedve nagyobb eséllyel jelentkezzenek a vállalathoz. Az akció tökéletesen érthetővé válik annak fényében, hogy az ausztrál McDonalds jelenleg olyan 106 ezer főt foglalkoztat, de alkalmazottainak 65 százaléka még nem töltötte be a 18. életévét. A vállalat Ausztrália legnagyobb fiatalokat foglalkoztató munkaadója. Egyelőre nem világos, hogy bevált-e a snapchates kapcsolatfelvételi módszer a McDonalds-nak. Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...