Az LG idén Madridban rendezte meg idei Innofest nevű eseményének európai állomását, ahol megmutatták a legújabb háztartási gépeikre alapozott okosotthon-koncepciójukat. A ház konyhájában két Multi-Door hűtő is helyet kapott, köztük a tavaly év végén bemutatott Slim Multi-Door, ami mindössze 835 milliméter széles méretével a kisebb konyhákba is ideális. A modell egy új, matt fekete változatot kapott, ami a gyártó háztartási eszközei között egy új vonalt jelent: ez az idei nagy slágerszín, ami egyéb más cégek elektronikai eszközeinél is nagy trendnek számít, és szinte minden stílusú modern konyhába beleillik. A dél-koreaiak ezért hozzá illő mikrót és mosogatógépet is kínálnak. A matt finis másik előnye, hogy nem gyűjti az ujjlenyomatokat és karcokat, ami egy ilyen gyakran használt hétköznapi tárgynál kellemes előnyt jelent takaríthatóság szempontjából. A hűtő különlegessége a Door Cooling nevű technológia, aminek lényege, hogy nem csak a hűtő hátulján, de az ajtón keresztül is hűti az ételeket az eszköz. A készülék elején az InstaView nevű vékony, tükrös felületű panel is helyet kapott, ami két koppintásra betekintést enged a frizsider belsejébe, hogy az ajtó kinyitása nélkül láthassuk, miből mennyi van még a készleten. A képre kattintva galéria nyílik! 5 Fotó megtekintése A cég ez alkalomból további érdekes infókat is megosztott egy kutatásából, amelyből kiderül többek közt, hogy a felhasználók 77 százaléka italokért, 61 százalék tejtermékekért, 55 százalék pedig gyümölcsökért és zöldségekért nyúl legtöbbször a hűtőszekrényébe. A vendégségben lévők 82 százaléka ítéli meg a házigazdát az alapján, hogy mit tart otthon a frigójában, míg csak 66 százaléknak az a legfontosabb, hogy milyenek a bútorok, 52 százalék pedig a ház méretét tartja a legfontosabb mércének. Az emberek 62 százalékát idegesíti, ha egy másik lakótárs, vagy családtag nyitva felejti a hűtőajtót. Egyharmadukat az kergeti ki a világból, ha valaki megeszi a kajájukat, 48 százalék pedig azt gyűlöli, ha üres zacskók, dobozok maradnak hátra. Sokat elárul rólunk, hogy a válaszadók 55 százaléka a hűtő elejére helyezi a gyümölcsöket és zöldségeket, ötből kettő pedig inkább valahova hátra pozícionálja a csábító junk foodot. Sokan panaszkodnak arra, hogy nehéz rendet tartani és átláthatóan használni a hűtőszekrényüket, és ha nem így lenne, akkor egyharmaduk saját bevallása szerint többet főzne otthon.