http://m.blog.hu/an/android/image/1203/HTC_LogMeIn.jpg A jöv?ben a HTC készülékeivel elérhet? lesz a LogMeIn Rescue távoli segítségnyújtó szolgáltatás, olyan formában, hogy a HTC szolgálatába áll egy dedikált LogMeIn problémamegoldó csapat, akik a készülékekre el?re telepített appleten keresztül távolról segíthetnek a felhasználók problémáin. Ha beüt a ménk?, a HTC ügyfélszolgálat csatlakozik a készülékre, ahol diagnosztikai m?veleteket, hálózati beállításokat, stb. végezhet, miközben a felhasználó kezében marad a döntés, hogy milyen szint? hozzáférést biztosít távoli jóakaróinak. A segítségnyújtás feltétele mindössze annyi, hogy a távoli hozzáférést lehet?vé tev? futó alkalmazás mellett a felhasználó aktív adatkapcsolattal is rendelkezzen. És hogy mi ebben a magyar? Aki még nem tudná, a LogMeIn, a magyar informatika egyik sikersztorija. A távoli hozzáférési megoldásokat fejleszt? vállalkozás szolgáltatásait már évek óta az egész világon használják, központja lassan tíz éve az óperenciás tengeren túlon tanyázik, 2009-t?l a t?zsdén is jegyzik, a LogMeIn valódi globális branddé vált. Nem is olyan rég a HTC-sek Dropbox fiókja pumpálódott fel, ott a kiváló hangzásért felel?s Beats Audio, most úgy néz ki, MOG felvásárlásával saját zeneszolgáltatást is tervez, tehát a tajvani HTC gyakran, és egyre nagyobb kedvvel bonyolódik együttm?ködésekbe, reméljük, megtartja a jó szokását. Valószín?, hogy a nemrégiben beharangozott One sorozattal már elérhet? lesz LogMeIn Rescue szolgáltatás, de egyel?re nem tudni arról, hogy ez a nálunk forgalomba hozott készülékekre is vonatkozik majd, reménykedünk benne. http://android.blog.hu/2012/03/23/htc_rescue_logmein_magyar_tavgyogyitas
nagyszer? Igen,igen nagyszer? kezdeményezés,csak tényleg legyen rajta a Magyarországon eladott készülékeken is!