A Google népszerű tartalomboltja hamarosan teljesen új designt fog kapni. Kirill Grouchnikov, a Google felhasználói felületek fejlesztésével foglalkozó vezetőmérnöke nyilvánosságra hozott néhány képernyőfelvételt, melyen a Play Store, vagyis a Play Áruház vadonatúj designja vehető szemügyre. A legfontosabb újdonság, hogy a felületen immár csak két főoldal található, az Alkalmazások & Játékok, illetve a Szórakozás. Összehasonlításképp, a Play Áruház jelenleg elérhető verziójában még a következő főoldalak érhetők el: Alkalmazások, Játékok, Filmek, Zene és Könyvek. Az említett két új főkategórián belül természetesen felbukkannak a korábbról ismert alkategóriák, így például a toplisták – a filmek, a zenék, a könyvek és az újságok a Szórakozás szekcióban találhatók. Most már csak az a kérdés, hogy a megújult Play Áruház mikortól lesz elérhető: Grouchnikov egyelőre csak annyit árult el, hogy “hamarosan”, de pontos dátumot egyelőre sajnos még nem közölt.