The Bard's Tale 4 – így fogunk harcolni

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. február 08..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Idén októberben jelenhet meg a The Bard's Tale IV
    • Körökre osztott harcrendszerre számíthatunk

    A dungeon crawlerek aranykorának egyik legnevesebb sorozata a The Bard's Tale, melynek utolsó, harmadik fejezete 1988-ban látott napvilágot. A sorozat idén újra feldámadhat, hála az inXile Entertainment munkatársainak, no meg a Kickstarteren adományozó összes támogatónak. A 2015 nyarán indult gyűjtés villámgyorsan elérte a kitűzött 1.25 millió dolláros célt, a számláló 1.5 milliónál állt meg.


    Azóta nem sokat hallottunk a The Bard's Tale IV-ről, de a kiadott fejlesztői naplóknak köszönhetően biztosak lehettünk abban, hogy a játék jól kihasználja majd az Unreal 4 motor által biztosított lehetőségeket. Egy régi stílus támad fel új köntösben, a világot belső nézetből, szabadon felderíthetjük, a harcokat viszont körökre osztva vívhatjuk meg. Bár a HUD még nem végleges, ahogy a karaktermodelleken is változtathatnak még, de a harcrendszerbe betekintést nyerhetünk.

    Csapatunk akár hat állandó tagot is számlálhat majd, melléjük további két lényt is megidézhetünk. Mindannyian az úgynevezett „oppurtunity” felhasználásával válthatnak pozíciót és hajthatnak végre támadásokat – tulajdonképpen nem más, mint egy közös akciópont-gyűjtő, beosztásával okosan kell bánnunk, de körönként természetesen újratermelődik. Ennek működését menet közben a lenti videón megtekinthetitek.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...