Nagyobb szabadságunk lesz a The Evil Within 2-ben A játék jobban fókuszál a sztorira Három nehézségi fokozatot kapunk A sztori miatt érdemes lesz könnyűn játszani A készítők mindent megtesznek, hogy a The Evil Within 2 minden tekintetben jobb legyen, mint az elődje, ezért például a fejlődési rendszert is alaposan átalakították. Ez persze csak egy része a megújulásnak, mert Mikami Sindzsi és a játék direktora, John Johanas most azt is elárulta, hogy a játékosok sokkal nagyobb szabadságot kapnak, mint az első részben. Nem lesznek olyan helyek, ahol direkt rákényszerítenek minket a harcra vagy a lopakodásra, magunk dönthetjük el, hogyan akarjuk teljesíteni az egyes fejezeteket. Mindehhez egy igen komoly történet társul. Sőt a páros szerint a The Evil Within 2 második fele lesz a legérdekesebb, ezért azt javasolják, hogy pusztán a nehézség miatt ne adjuk majd fel a játékot. Mi több, Sindzsi szerint, ha csak ezen múlik, inkább játszunk könnyebb fokozaton – amiből mellesleg három lesz, Casual, Survival és Nightmare –, ő például a legkönnyebbet ajánlja. Let's block ads! (Why?) Forrás...