Az almás logós okosóra igen erősen kezdett, de mostanra már jelentősen megcsappant iránta az érdeklődés. Az Apple által tavaly szeptemberben bejelentett, majd pedig idén áprilisban piacra dobott Watch okosórából az első héten villámgyorsan eladtak több mint 1,5 millió példányt, ami igen erős kezdés volt, de a jelek szerint ezt követően elég gyorsan hanyatlani kezdtek az eladások. A Slice Intelligence piackutató cég legfrissebb jelentése szerint mostanság naponta mintegy 20 ezer Watchot adnak el az USA-ban, de a gyengébb napokon még 10 ezer sem kerül forgalomba. Nem meglepetés továbbá, hogy az eladott mennyiségnek több mint kétharmadát a legolcsóbb Sport változat teszi ki, illetve érdekesség, hogy a szuperdrága arany Edition órákból eddig kevesebb mint 2 ezer darabot adtak az Egyesült Államokban. Emlékeztetőül, a legolcsóbb Watch Sport modell kezdőára 349 dollár (100 ezer forint), a középkategóriás Watch alapára 549 dollár (158 ezer forint), a prémium anyagokkal támadó Watch Edition pedig legolcsóbban 9999 dollárért (2,88 millió forint) vihető haza. Az abszolút plafont pedig azok a Watch Edition példányok jelentik, melyek árcéduláján nem kevesebb mint 16999 dolláros (4,9 millió forint) összeg olvasható. Az Apple okosórájának gyári szíjai sem éppen olcsók, ezeknek a kiegészítőknek az ára ugyanis 49 és 449 dollár (14-129 ezer forint) között mozog.