Top 10: a leggyorsabb autók 1000 lóer? alatt nem terem babér! Találtunk egy érdekes rangsort a világ leggyorsabb autóiról. Az összeállítás talán nem tökéletes, de van annyira érdekes, hogy megérjen egy TOP 10 cikket. Minden típust illetve generációt a leggyorsabb verzióban szerepeltetünk a listán, hogy az anyag érdekesebb legyen. Ezért nincs itt a 410-et tudó Veyron Grand Sport Vitesse vagy ugyanez az autó hajszálnyival lassabb roadsterként. Aki tud gyorsabb autót, írja meg mérvadó hivatkozással a kommentmez?ben és igyekszünk azt is felvenni a listára. A toplistán nincs rajta a LaFerrari, mert a gyártó lezserül összesen annyit közölt, hogy 350 feletti a végsebessége, amivel nehéz mit kezdeni. Így is jobb nagy konkurensénél, a McLaren P1-nél, amely szintén nem fért be az els? tízbe. Ez nem a motoron vagy az aerodinamikán múlt, hanem az elektronikus korlátozáson: elméletileg az autó 382 kilométer/órára volna képes, de a McLaren 347-ben limitálta csúcssebességét 9-10. Koenigsegg CCX-R, 402 kilométer/óra. Kétszeres sebességhez nyolcszoros teljesítmény kell - tanultam meg Karlovitz Kristóf autós Lutra-albumából. Elméletileg egy 26 lóer?vel 100-as tempóra képes Trabantnak a 400-as sebességhez 1664 lóer? kellene, a CCX-R-nek a bioetanollal is megtankolható nyolchengeressel 1018 lóer?t elég volt a 400-as határ áttöréséhez 9-10. Dauer 962 Le Mans Porsche, 402 kilométer/óra. A háromszoros Le Mans gy?ztes 962 utcai változata a második autó, amely1000 lóer? alatti teljesítménnyel be tudott kerülni az elitbe. Hathengeres boxermotorja 730 lóer?s 8. Lotec C1000, 405 kilométer/óra. Még az ezredforduló el?tt készült a Lotec szupersportautója, amely egy nyolchengeres, duplaturbós Mercedes-Benz motorral futotta meg ezt a tempót 7. Hennessey Venom 1000 Twin Turbo, 411 km/óra. Ha sz?kít?vel le nem fojtják, a Viper a hosszú távú versenyeken és némi tuninggal az autópályán is alig legy?zhet?. A 8,3 literes szörnyet nem kellett nagyon felhúzni, hogy 411-et menjen. Elég neki 1000 lóer? 6. 9ff GT2 Turbo 1200, 414 kilométer/óra. 1000 köbcentib?l 300 lóer?: literteljesítményben meghökkent? értéket mutat a négyliteres és 1200 lóer?s tuningautó. A 997-es kódú Porsche 911 ebben a verzióban pont olyan elborult lövedék, amire a 9ff-t?l számítunk. Cddexter nicknev? olvasónk jelezte, hogy ugyanerre a sebességre képes a 9ff GT9-R is, amely 2009-ben érte el a 414 km/órát és ehhez valamivel kisebb teljesítmény is elég volt neki 5. Koenigsegg Agera R, 420 kilométer/óra. 1000 lóer? alatt neki sem érdemes futni a 400-as álomhatár áttörésének, így a svéd manufaktúra is 1115 lóer?s motort plántált a V8-as álomautóba 4. Hennessey Venom GT, 427,6 kilométer/óra. Kis híján csúcssebességben is világrekorder a 300 kilométer/órára 13,63 másodperc alatt ugró autó. A Lotus-alapokra épül? szupersportkocsi a kaliforniai Lemoore tengerészeti bázis repül?terén futotta meg ezt a tempót 2-3. SSC Ultimate Aero TT, 430 kilométer/óra. Létezik autó, amely maximális teljesítményben ráver a legdrágább Bugattira: az SSC szupersportautója 1287 lóer?s. Ár/érték arányban feltétlenül jobb a listát vezet? csúcs-Bugattinál: gyakorlatilag egyformán gyorsak, de az Ultimata Aero csak negyed annyiba kerül. A gyártó szerint az autó tudja ezt a tempót, de a Guinness mérésén 410,382 km/órát hitelesített 2-3. SSC Tuatara, 430 kilométer/óra. Ha az SSC nem volna ismer?s, a cég korábbi neve Shelby Super Cars volt. Ebb?l a barbizó kislányok is tudják, hogy szénné tuningolt amerikai V8-akra számítsanak. A cégnél el?fordulnak négyjegy? teljesítményadatok, az SSC Tuatara például 1350 lóer?s 1. Bugatti Veyron EB 16.4 SuperSport, 431 kilométer/óra. A Guinness-rekordként auditált csúcssebességre összesen öt Super Sport képes. A harminc darabos széria többi autója nem menekült meg az elektronikus leszabályozástól, így a másik 25 Super Sportban a számítógép 415-nél elveszi a gázt. 16 henger, 1200 lóer? és kilométerenként egy liter benzin kellett a 2010 nyarán felállított rekordhoz http://www.vezess.hu/magazin/top_10_leggyorsabb_autok/43600/
TOP 10 - Aszta - faca én nem vagyok válogatós bármelyiket elfogadnám ... vagy csak egy körre kiprobálni biztos felejthetetlen élmény volna .... és beleért a kezem a bilibe hupsz ébresztö !!!
TOP 10-re Sziasztok! Valóban lehetne bennük kapaszkodni,csak sajnos nem a mi utainkra vannak kitalálva.(Meg sajnos nem nekem,mert már a telefon témánál is említettem,hogy a legtartósabb és legolcsóbbat választom,akkor itt gondolhatjátok,hogy mi a helyzet) Mindenesetre én még a selejtes szériát is elfogadnám bármelyikb?l.
SuperSport 2015-ben érkezik a több mint 750 lóer?s limitált szériás SuperSport A W Motors SuperSport egy igazán er?s konstrukciót kínál az ügyfelek számára, akik 2015-ben vehetik magukhoz a különleges autót. A szuper-sportautó a hivatalos látványtervek alapján egy agresszív kialakítást kap majd LED-es fényszórókkal és hatalmas légbeöml?vel. A karbon elemek szintén csak színesíteni és er?síteni fogják a gépet. Az autón egy gigászi diffuzor is helyet kap majd, de a négy kipufogócs?b?l álló kipufogórendszerre sem lehet panaszunk. A hivatalos tájékoztatás szerint a SuperSport még az el?dnél, a HyperSportnál is er?sebb lesz, ami a 3,7 literes iker-turbós er?forrásának köszönhet?en 750 lóer?t és 960 Nm-es nyomatékot ad le. Az autó álló helyzetb?l 2,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára. A végsebessége 385 km/óra. Az új modellb?l csak 25 darab készül majd, melynek ára meghaladja a 3.4 millió dollárt.