Gazdaság Túl a millió hirdetőn az Instagram

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. március 31..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    Töretlen a fotómegosztó alkalmazás népszerűsége. Havonta több mint egymillió cég hirdeti termékeit az Instagramon keresztül. Az alkalmazás most különböző fejlesztésekkel próbál segíteni a kisebb vállalatoknak is.


    Már több mint havi egymillió hirdetővel büszkélkedhet az Instagram. Ez ötszörös növekedés a tavalyi évhez képest, amelyet az alkalmazás a funkciók bővülésének, és a Facebookkal való együttműködésnek köszönhet.

    Az Instagram nem rég még csak egy jópofa fotóalkalmazás volt, amelyben különböző filterek segítségével látványosabbá lehetett tenni a képeket. Mára ez már a múlt,

    több mint 8 millió vállalkozásnak van profilja az oldalon, így a felhasználók közvetlenül kapcsolatba tudnak lépni egy adott céggel.

    James Quarles, az Instagram üzletágának vezetője elmondta, hogy próbálnak a kisebb cégeknek segíteni az olyan bővítményekkel, mint a Boomerang vagy a Hyperlapse. Előbbivel ismétlődő videókat lehet készíteni, utóbbi gyorsított felvételek készítésére jó.

    [​IMG]

    Illusztráció

    Forrás: Hans Lucas/Martin Bertrand / Hans Lucas/Martin Bertrand

    A cég közlése szerint a havi 600 millió aktív felhasználó 80 százaléka követi valamelyik céget, és 120 millióan interakcióba is kerülnek velük.

    Hasonló utat jár be a Snapchat is, ők a fiatalabb réteget célozták meg különböző kreatív filterek segítségével. Ezek ellenére az Instagram fölénye nagy, míg az Instagram 400 milliós napi felhasználótáborral rendelkezik, ugyanez a mutató 150 millió a Snapchatnél.

    Ugyan a Snapchat idei bevételét 770 millió dollárra várják, az messze elmarad az Instagram 3,2 milliárd dolláros bevételétől.

    [​IMG]

    Evan Spiegel, a Snapchat alapítója

    Forrás: Forbes

    Az Instagram (ahogy a többi népszerű alkalmazás) nem elégszik meg ennyivel. Szeretnének további támogatást nyújtani a vállalatoknak.

    Segítenék őket abban, hogy melyik bejegyzésre érdemes hirdetést rakni, de akár az is elképzelhető, hogy bizonyos szolgáltatásokra (például egy fodrászhoz) időpontot is lehet majd foglalni.

    Mivel az Insta-felhasználok nagy része az alkalmazáson keresztül fedez fel termékeket, ezért a jövőben lehetőség lesz arra is, hogy az applikáción belül lehessen vásárolni.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...