A Business Insider forrásai szerint a Facebook június közepén bejelentheti a saját gyártású sorozatainak debütálását. Első körben olyan két tucat saját műsorban gondolkodik a vállalat. A sorozatok többsége naponta jelentkező, 5-10 perces epizódokból állhat, azonban kilátásban van néhány nagy költségvetésű produkció is. Az ötlet szerint az utóbbiak a klasszikus tévésorozatokat vennék mintául, azaz közösségi hálózat nem zárkózik el a saját Kártyavárának elkészítésétől sem. Forrás: AFP/Chandan Khanna A források szerint a videós tartalomkészítésébe való belépés célja az internetezők Facebookon tartása. Elsősorban a fiatal közönség kegyeire utazik a vállalat, éppen ezért is nem meglepő, hogy a legtöbb műsor rövid, de gyakran jelentkező formátumot használhat. Az egyik már megrendelt rövid műsort a Conde Nast Entertainment gyártja, elméletileg egy olyan randiműsor lesz, amelyben a résztvevők elsőként nem személyesen, hanem a virtuális valóságban találkoznak. Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...