2014. 04. 13. 17:26 Megérkezett a Samsung legújabb csúcsmobilja, a Galaxy S5, mely segíthet megőrizni a gyártó első helyét okostelefon-piacon. A Samsung azonban jelentős ösztönzéseket volt kénytelen bevezetni a termékhez az egyre élesebb verseny miatt. A Samsung pénteken piacra dobta legújabb csúcsmobilját, a Galaxy S5-öt, melyet a világ 125 országában kezdtek árusítani. Az új okosmobiltól azt várja a dél-koreai óriás, hogy segítségével meg tudják szilárdítani első helyüket a globális okostelefon-piacon. A Samsung ugyanis évek óta vezeti az eladási listákat mobiljaival, tavaly több mint kétszer annyi okostelefont adott el, mint a nagy rivális Apple. A verseny azonban egyre élesebb a gyártók között, akik a lassan telítődő piacon egyre lassabb növekedési ütemmel szembesülnek. A Samsung Kanadáért felelős régiós elnöke a Galaxy S5 megjelenése után elmondta, egyre nehezebb lenyűgözni és "megfogni" a vásárlókat az egyre élesebb verseny során. A hatalmas kínai piacon a helyi gyártók (pl. Xiaomi) egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a "tortából" az olcsóbb, alacsonyabb kategóriás okostelefonjaikkal, és csábítanak el számos vásárlót a Samsungtól. Emiatt a Samsung jelentős ösztönző programok bevezetésével, és árcsökkentéssel dobta piacra a Galaxy S5-öt, hogy így segítse elő az eladások felpörgetését. A cég többek között PayPal "voucher-eket", LinkedIn prémium előfizetést ad minden Galaxy S5 vásárlónak, hogy így tegye vonzóbbá a készülékeket. A Samsung arra számít, hogy a lélektani 10 millió darabos értékesítést 25 napon belül el fogják tudni érni. http://www.investor.hu/news/trading...nyito&utm_medium=cimlapi_box&utm_campaign=sec