A reklámipar három oldalát képviselő 21 elnökségi tag átvette megbízó levelét a választást követő első elnökségi ülésen. Kázmér Judit (PLT) és Fekete Zoltán (Márkaszövetség) a két alelnök. A civil szervezetekre vonatkozó törvény szerinti alapszabály pontosan rendelkezik arról, hogy három évente kell a közgyűlésnek elnökséget választania. Az ÖRT vezetőségében a hirdetői, ügynökségi és médiaoldalt 7-7 fő képviseli. Az Önszabályozó Reklám Testület logója Forrás: ÖRT A hirdetők: Fekete Zoltán (Márkaszövetség) alelnök dr. Takács Ildikó (Trigránit) Karancsy Zsolt (Ferrero) Langsteiner Marianne (Invitel) Major Ferenc (Béres) Mikházi Ildikó (L'Oreal) Pálfalvi Márta (Heineken) Média: Fecske Zoltán (Publimont) Galavics András (MTVA) Kázmér Judit (PLT) alelnök Lukács Csaba (At Media) Magyarfalvi Éva (Origo) Miklósi Zoltán (HVG) Steff József (Centrál Médiacsoport) Ügynökségek (reklámszolgáltatók): Bacsa Gábor (Dentsu-Aegis) Bölcs Ádám (Well) Csurgó Balázs (Havas Worldwide) Csurgó Brigitta (Mito) Megyer Örs (Admirror) elnök Mészáros Kinga (Publicis One) Mező László (OMD) A Márkaszövetség az ÖRT alapítása óta aktív tag, hiszen a saját tagjaink számára is nagyon fontos a felelős kommunikáció, amelynek kiváló őrangyala az ÖRT. Nagyon örülök, hogy Megyer Örs ismét vállalta az elnökséget, mert személye biztosíték a folyamatosságra és az ÖRT-re eddig is jellemző megújulásra – fogalmazott Fekete Zoltán, az ÖRT alelnöke és a Márkaszövetség főtitkára. Köszönöm a bizalmat, nagy megtiszteltetés, hogy ismét elnöknek választottak. Nagyon büszke vagyok az ÖRT tevékenységére, szeretem az izgalmas és felelősségteljes feladatokat, amelyeket az elnöki poszt jelent. Kiváló a csapatunk, az elnökségben fantasztikus szakemberek vannak, így közösen dolgozunk a további sikerekért – tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT újraválasztott elnöke. Let's block ads! (Why?) Forrás...