Amennyiben használná az OTP SmartBank alkalmazását, de furcsa anomáliákat tapasztal, ne ijedjen meg, nem önnél van a probléma, a bank rendszerénél lehet a gond. Az appot megnyitva már eleve furcsa, hogy nem jelenik meg az egyenleg (androidos és sem iOS-es készüléken sem), az alkalmazás kommunikációs hibát ír, miközben a telefon csatlakozik a netre, de a belépés első körben nálunk még működött. Komolyabb problémára akkor futottunk, mikor utaltunk: először olyan hibaüzenetet dobott a rendszer, hogy nincs internet, miközben tökéletesen működött a wifi, második próbálkozásra pedig már azt írta, hogy az utalás befogadása megtörént, de várakozó státuszba került – a pénz viszont perceken belül megérkezett a másik fél számlájára (értesítés ugyanakkor nem érkezett). Mikor ellenőrizni próbáltuk a tranzakciót, az applikáció a wifi hibájára hivatkozva már egyáltalán nem engedte a belépést – sem a hibátlanul működő vezeték nélküli hálózatról, sem a mobilnetről.