Ízléses vlogger stílusban, ötletes dramaturgiával hív szakmázni az önmagával beszélgető Csermely Ákos. A videó legütősebb szlogenje a mindenkori kijelentése, miszerint: a konkurenciája ott lesz, és ön? Az ötlet egyszerűnek tűnhet, de youtubereket megszégyenítő pontossággal tartani a másodpercre kiszámolt dialógus ütemét, nos, az nem is olyan könnyű. Nézzék csak: Az online evolúció napjára és májusi médiaipari konferenciájára várja ezzel az újszerű megszólítással sajtát célközönségét, a szakma érintettjeit. Az edukációs workshopra hajazó Evolution konferenciáján rengeteg esettanulmánnyal, gyakorlati példával és a magyar piac sajátosságaival foglalkoznak. Ide a digitális média és marketing szakma résztvevőit várják. Míg idén, a már 22 éves Media Hungary konferenciájára a média, a reklám, a kereskedelem és az egyéb kapcsolódó ágazatokat képviselőit hívja. Itt a hagyományoknak megfelelően gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, különösen a fogyasztói élményhez kapcsolódó témákban. Let's block ads! (Why?) Forrás...