Megvásárolta a Spatialand startupot a kiskereskedelmi lánc. A kisebb boltok többsége már akkor is örül, ha jelenleg pont épp elég vásárlója van, legfeljebb középtávon próbálnak előre tervezgetni. A nagy áruházláncok ilyen szempontból óriási előnyben vannak, hiszen konkrétan kutatási és fejlesztési projektekre is képesek költeni. Forrás: AFP/Joe Raedle Az Egyesült Államokban székelő Walmart most egy különösen érdekes manővert téve felvásárolta a Spatialand startupot. A kisvállalkozás olyan szoftveres eszközöket készít, amelyekkel meglévő tartalmak ültethetőek át gyorsan és egyszerűen a virtuális valóságba, specifikusan a VR-ban látogatható üzletek megvalósításához szükséges megoldásokra specializálódott. A Spatialand tavaly a Walmart inkubátorprogramjában is részt vett. A Walmart nem kívánta érdemben kommentálni az akvizíciót, a vállalat szóvivője csupán annyit árult el, hogy 12-18 hónap is eltelhet a csapat jelenlegi munkájának leleplezéséig. A körülmények alapján feltételezhető, hogy a kereskedelmi lánc VR-ban látogatható boltot kíván nyitni, vagy legalábbis alaposan felturbózná a webshopját. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...