Wolfenstein 2 – A történet miatt nem lesz többjátékos mód

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. október 24..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Wolfenstein 2: The New Colossus október 27-én jelenik meg
    • A gépigénye nevetségesen magas
    • A készítők szerint inkább akció-kalandjáték, semmint sima shooter
    • A multiplayer pedig csak elvonná a figyelmet a történetről

    A Wolfenstein 2: The New Colossusnak ugyanúgy nem lesz többjátékos módja, mint ahogy elődjének, a The New Ordernek sem volt. Ennek okára Tommy Tordsson Björk, a játék vezető dizájnere világított rá: számukra sokkal fontosabb a történet, mint az online lövöldözés. Oké, ez így elég sarkított, egész pontosan így fogalmazott:


    „Csak egyetlen módon hozhatjuk létre ezeket a szuper történetet: ha kizárólag az egyszemélyes játékra fókuszálunk. Ebbe a munkafolyamatba bevonni a többjátékos módot csak megosztaná a figyelmet. Ez a veszélye annak, ha az ember egyszerre két dolgot csinál.”

    A MachineGames amúgy inkább akció-kalandjátékként látja a Wolfensteint, nem pedig shooternek, mivel szerintük sokkal több van benne annál, mint egy egyszerű lövöldözős játékban. Persze nyilván a lövöldözés adja meg a játék magját, ugyanakkor Björk szerint a történet emeli ki a szürke középszerből.

    „A világ kitalált, persze, és a sztori is őrült, de próbáltunk őszintén elmesélni azt, amit el szerettünk volna mondani. Ez volt a célunk. Sok dolog van, amit még nem láttatok. Feszegettük a határainkat, de végső soron a Wolfenstein a drámának, az emberi kapcsolatoknak, a sötét humornak és az erőszakosságának köszönhetően lesz igazán különleges. Mindezt egyszerre feszegettük, minden téren.”

    Ami azt illeti, elég fura mindezt egy Wolfenstein-játékról olvasni, hiszen anno ez a sorozat alkotta meg az FPS műfajt, ráadásul a The New Orderig az emberi kapcsolatok kimerültek a nácik fejének módszeres szétverésében, és a történet sem mutatott túl a zombik és kiborgok irtásán. Ugyanakkor tény és való, hogy a The New Orderrel új irányt vett a sorozat, és a MachineGames képes volt az alternatív valóságot hihetően, felnőttesen tálalni. Ugyanakkor azért a Wolfenstein azért még mindig egy FPS, amiben nácikat kell irtani, még ha a körítés komolyabb, kidolgozottabb is.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...