Nem ez lenne a gigacég első nagyravágyó ötlete. Az Amazon köztudottan nem riad vissza a szélsőséges üzleti fogásoktól, a saját márkás elektronikai eszközeit például rendszeresen nulla, vagy ahhoz közeli nyereséggel értékesíti. Az ötlet az, hogy a kereskedelmi szolgáltatásaival integrált eszközök emelik majd a forgalmát, így a termékek közvetve termelik majd ki a profitot. Forrás: Pixabay A vállalat újabban nincs jóban a Google-lel, sőt: mostanra odáig fajult a vállalatok közti vita, hogy az Amazon Echo eszközökön nem érhető el a Youtube, januártól kezdve pedig a Fire TV termékeket is letiltja majd az első számú videomegosztó portál. Hamarosan tényleg nukleárissá válhat a felek közti háború. A TV Answer Man (via Engadget) egyik írója kiszúrta, hogy az Amazon védjegykérelmet nyújtott be az AmazonTube és OpenTube nevekre, a megadott leírás alapján pedig nagyon úgy tűnik, hogy egy Youtube-rivális indítására készül a cég. Valószínűleg azért próbálja mindkét nevet levédetni az Amazon, mert még nem született döntés arról, hogy az esetleg elindításra kerülő portál melyik nevet kapja majd. A leírás szerint a felhasználók fotókat, videókat, szövegeket, és általánosságban véve információkat oszthatnának meg a webhelyen, méghozzá nem letölthető, előre felvett, hangos, mozgóképes, vagy audiovizuális tartalmak formájában. Az Amazon egyelőre nem kommentálta a védjegykérelmet. TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide! Let's block ads! (Why?) Forrás...