15 százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2017-ben

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2018. január 17..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A Huawei Technologies közzétette a 2017-es évre vonatkozó előzetesen kalkulált forgalomnövekedési adatait. Eszerint a vállalat globális árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt. A Huawei Fogyasztói Üzletága által közölt adatok szerint a Közép-, Kelet- és Észak-Európa régióban, ahová Magyarország is tartozik, az okostelefon értékesítés volumene éves szinten több mint 20 százalékkal emelkedett, a vállalat növelte jelenlétét a Stockholmtól Athénig terjedő térség mind a 26 országában.


    A vállalat világszerte elkötelezett a kutatás-fejlesztés iránt annak érdekében, hogy a felhasználókat a nekik tetsző mobilkészülékekkel lássa el. „Biztosak vagyunk abban, hogy az előttünk álló év – az intuitív és elérhető élményeket nyújtó okostelefonjainknak köszönhetően – továbbra is bizonyítani fogja ezt - mondta Shen Liang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi igazgatója.

    [​IMG]
    Huawei Mate 10 ProForrás: Huawei

    A Huawei tapasztalata szerint egyre nagyobb a kereslet az okostelefonok iránt, mind a zászlóshajó, mind az alacsonyabb árkategóriájú modellek esetében.

    Az IDC tavaly novemberben készített – a Huawei által támogatott – előrejelzése szerint 2016-ban minden eladott személyi számítógépre 5,6 darab eladott okostelefon jutott. A piackutató cég becslése szerint 2021-re a világ több mint hatvan százalékának lesz okostelefonja.

    Stabil, jelentős értékesítési növekedés


    A vállalat globális, valamennyi üzletágát magába foglaló árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt, az okostelefon szállítása világszerte elérte a 153 millió darabot, amellyel a világon a harmadik helyen áll. Az okostelefon értékesítés növekedése a Huawei mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A gyártó a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző rangsorában 88. lett, és a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat felvonultató listáján. A Huawei 2017. évi, a KPMG által auditált, végleges pénzügyi eredményei várhatóan áprilisban jelennek majd meg.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...