2018-ban az Atmedia értékesíti a Life és az Ozone TV reklámidejét

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. december 12..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    [​IMG]

    A nemrégiben új arculatot kapott Life és Ozone TV 2018-as terméktervei olyan újdonságokat tartalmaznak, mint a televíziós műsorok és a reklámidő értékesítésének megreformálása, illetve a kapcsolódó termékek közötti átjárhatóság erősítése.


    A televíziós piac átalakulásával párhuzamosan Magyarország „zöld" tévéje, valamint életmódcsatornája a jövőben szorosabb együttműködést valósít meg az anyacég New Wave Media Group Zrt.-hez tartozó weboldalakkal, főképpen a Life.hu női portállal.

    – A három termék tematikája sok szinten összekapcsolódik, és idejét látjuk, hogy ezeket a platformokat jobban egymáshoz illesszük, közöttük nagyobb szimbiózist működtessünk úgy, hogy közben minden termék megtarthassa saját egyediségét is. A tévénézőknek így a jövőben többek között továbbolvasási alternatívát ajánlunk, kulissza- és háttérinformációkkal, exkluzív interjúkkal, speciális képgalériákkal, a felhasználóknak pedig érdeklődési körük szerint szeretnénk egy-egy műsorra irányítani a figyelmét – árulta el Somlai Bálint, a NVWM Group televíziós üzletág igazgatója.

    Somlai tájékoztatása szerint a televíziós csatornák reklámidejét 2018-ban az Atmedia Kft. fogja értékesíteni, és az új év új műsorokat is kínál majd a nézőknek. Megtartják a legnézettebb saját gyártású műsorokat, mint például az Ez zsír! magazint, az Utazás a lelked körült vagy a közösségi tévé Egyenlítő, Hogyan készül? és OzoneUtazás című műsorait, de további olyan minőségi gyártási és vásárlási tervek is függőben vannak, amelyek egyedi alternatívát kínálhatnak a sokszereplős televíziós piacon.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...