Eddig teljesen ingyen vehettük igénybe a Facebook üzenetküldő szolgáltatását, azaz még reklámokat se kellett nézegetnünk a Messenger használatáért cserébe. Eddig. Merthogy kiszivárgott egy dokumentum, melyet Zuckerbergék a legnagyobb hirdetőiknek küldtek, és ebben az áll, hogy az idei év második negyedétől kezdve már a Messengerben is vásárolhatnak hirdetéseket, amelyeket üzenetként kapnak meg a felhasználók. A dokumentum szerint attól szerencsére nem kell tartani, hogy kéretlenül kapjuk egyre-másra a reklámüzeneteket, csak azok kapnak majd belőle, akik korábban maguk kezdeményeztek csevegést egy adott vállalattal. A TechCrunch megkeresésére a Facebook politikusi választ adott: „nem kommentálunk pletykákat és spekulációkat”, de azt elárulták, hogy nem áll szándékukban kéretlen üzenetekkel zaklatni az embereket. Ugyanakkor eléggé kézenfekvő a közösségi birodalom számára, hogy pénzt csináljanak az üzenetküldőből, amelynek 800 millió aktív felhasználója van, és a leggyorsabban növekvő termékük.