A Fiatalokat Egyre Kevésbé Köti Le A Tévé

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' klarensz hozta létre. Ekkor: 2015. március 03..

  1. klarensz / Moderator Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2012. június 27.
    Hozzászólások:
    16,928
    Kapott lájkok:
    2,488
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    A Defy Media készített felmérést a 13 és 24 év közötti amerikaiak körében arról, hogy mennyi ingyenes online videós tartalmat fogyasztanak a tévézéshez képest. A 2014 őszén indított felmérés szerint

    ma a fiatalok heti 11,3 órát töltenek ingyenes online videók (Youtube, Vimeo, Twitch, stb.) nézésével, miközben csak heti 8,3 órát tévéznek.
    A vizsgált korosztály 62 százaléka azért fogyaszt inkább internetes tartalmat, mert ezektől kifejezetten jól érzik magukat, szemben az előre megírt, profi tévéműsorokkal, amikkel kevésbé tudnak azonosulni. Utóbbi annyira fontos szempont, hogy a válaszadók 67 százaléka emelte ezt ki, miközben a tévénél ez csak 41 százalék.

    A Variety kiemeli, hogy a felmérést végző Defy Media kifejezetten online tartalom-előállítással foglalkozik, de már több hasonló felmérés is arra következtetett, hogy



    az új generációt egyre kevésbé érdekli a tévé.

    Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a felmérést, ahol 13-18 éves kamaszokat kérdeztek meg a kedvenc hírességeikről, és az első öt legnépszerűbb személy mind a Youtube-on lett ismert, nem pedig a tradicionális szórakoztatóipari felületeken, mint a zene, film vagy tévé.
    Index - Kultúr - A fiatalokat egyre kevésbé köti le a tévé