A Defy Media készített felmérést a 13 és 24 év közötti amerikaiak körében arról, hogy mennyi ingyenes online videós tartalmat fogyasztanak a tévézéshez képest. A 2014 őszén indított felmérés szerint ma a fiatalok heti 11,3 órát töltenek ingyenes online videók (Youtube, Vimeo, Twitch, stb.) nézésével, miközben csak heti 8,3 órát tévéznek. A vizsgált korosztály 62 százaléka azért fogyaszt inkább internetes tartalmat, mert ezektől kifejezetten jól érzik magukat, szemben az előre megírt, profi tévéműsorokkal, amikkel kevésbé tudnak azonosulni. Utóbbi annyira fontos szempont, hogy a válaszadók 67 százaléka emelte ezt ki, miközben a tévénél ez csak 41 százalék. A Variety kiemeli, hogy a felmérést végző Defy Media kifejezetten online tartalom-előállítással foglalkozik, de már több hasonló felmérés is arra következtetett, hogy az új generációt egyre kevésbé érdekli a tévé. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a felmérést, ahol 13-18 éves kamaszokat kérdeztek meg a kedvenc hírességeikről, és az első öt legnépszerűbb személy mind a Youtube-on lett ismert, nem pedig a tradicionális szórakoztatóipari felületeken, mint a zene, film vagy tévé. Index - Kultúr - A fiatalokat egyre kevésbé köti le a tévé