A kereszttagadó Lidl most az erdélyi magyarokba szállt bele

A témát ebben részben 'Tudtad?' nonoka hozta létre. Ekkor: 2017. október 19..

  1. nonoka /

    Csatlakozott:
    2011. január 02.
    Hozzászólások:
    27,115
    Kapott lájkok:
    2,448
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Ügyes reklámot akart csinálni az utóbbi időben botrányt botrányra halmozó áruházlánc, azonban ismét mellélőtt.

    [​IMG]
    [​IMG]

    A Lidl az egyik marosvásárhelyi plakátjára írta ki, hogy „Együtt védelmezzük a román nők szépségét”.

    Ez már csak azért is érdekes, mert a település ötven százaléka magyar.
    A magyarázat szerint ezzel a lépéssel a német áruházlánc vásárlásra buzdító PR-osztálya a magyar lakosságot próbálta megszólítani.

    Nos, ez nem sikerült.

    Az különösen szép, hogy a román nők szépségének védelmezését nem csak románul, de még magyarul is kiírták a biztonság kedvéért.



    [​IMG]
    app-facebook
    CEMO-Civil Elkötelezettség Mozgalom
    kedden
    [​IMG]

    A magyar nők szépségével mi lesz?

    Kissé meglepődve olvastuk a Lidlnek, egy olyan üzletnek plakátját, amelyik Marosvásárhelyen láthatóan igyekszik kétnyelven kommunikálni a kliensekkel. Valószínű, hogy nem volt szándékos a kirekesztő szöveg, de nem ártana az üzletlánc PR osztályának jobban odafigyelni a tükörfordításokra. A marosvásárhelyi magyar nők szépségét is kell védelmezni!



    A Lidl először szeptember elején került óriási botrányba, miután kiderült, hogy a német áruházlánc egyik templommal illusztrált termékéről nemes egyszerűséggel leretusálta a keresztet.
    https://888.hu/article-a-kereszttagado-lidl-most-az-erdelyi-magyarokba-szallt-bele