A teljes lakosság és kereskedelmi célcsoportokban továbbra is piacvezető a TV2 Mokka című műsora, amely egyben a televíziós piac legnézettebb hétköznap délelőtti műsora. A konkurens csatornán, az RTL Klubon húsvét hétfőn debütált Reggeli magazin első adásának kivételével, minden nap a Mokka volt a nézettebb. A Nielsen Közönségmérés szerint a Mokkának a 18-49 éves korcsoportban másfélszeres, a 18-59 éves korcsoportban átlagosan kétszer annyi nézője volt, mint a másik csatorna reggeli műsorának. A legnagyobb nézettségi különbség a teljes lakosságban a két műsor között április 24-én volt. A Mokkának 20,1 százalékos közönségaránya volt, míg a Reggelinek 3,2 százalékos. A 18-59-es korcsoportban az Reggeli indulása óta átlagosan 33 554 nézőt ültet naponta a képernyők elé, míg a TV2 Mokka című műsora közel a dupláját, 62 336-at. Let's block ads! (Why?) Forrás...