Ezen a héten nem volt kérdéses, melyik műsor készítői verhetik legjobban a mellüket: a Rising Star a kereskedelmi célcsoportban és a teljes közönségben is mindenkit elvert, előbbiben 26, utóbbiban 31,1 százalékos közönségaránnyal futott. A szokásoknak megfelelően a TV2 másnak annyira nem örülhetett a héten, de ebbe már igencsak beletörődtek. A Rising Star vasárnapi döntője rekordokat döntögetett: ilyen magas közönségaránya nem volt a műsor egy epizódjának sem, több mint félmillió néző regisztrált az applikáción keresztül, összesen 1 132 236 szavazat érkezett az énekesekre, Várhegyi Lucas Palmira a fináléban 131 524 szavazatot kapott, összesen 16 977 405 szavazat érkezett az első évad alatt. Fotó: Eva / TV2 Ez mind szép és jó, de csak egy műsor a sok közül, ugye, 18–49-ben a nézettségi toplista első húsz helyezettjéből 17-et adott az RTL Klub és hármat a TV2 (a teljes lakosságban 14-6 volt az arány). Szombaton a fiatalok körében a Cool is nagyobb közönségarányt ért el a főműsoridőt tekintve, és az m1 is vészesen közel járt ehhez. A táblázatban az előző heti főműsoridős (19:00 - 23:00) közönségarányok láthatók. A Dal nézőszáma a középdöntőre nem változott jelentősen (157 605 / 599 086), de míg múlt héten ezzel nyerte idősávját az m1-nek, ezen a héten nem sikerült neki: a fiatalok körében 9,4 százalék volt a közönségaránya, míg a vele szemben sugárzott Valentin-nap (RTL) 20 felett teljesített. Ugyanez a teljes lakosságban 14,2 vs. 17,2 volt. Index - Kultúr - A Rising Star-döntőt másfél millió néző izgulta végig