A Telenor visszaadja a hívószámát annak, aki lekéste az adategyeztetést

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. június 23..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A feltöltőkártyás adategyeztetés június 30-i határideje előtti napokban rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit, de biztosan állítható, hogy a fennmaradó idő már nem lesz elég mindenki számára, hogy elvégezze a törvényben előírt adminisztrációt.


    A Telenor július 1-jén köteles a vonatkozó törvénynek megfelelően lekapcsolni azokat a feltöltő SIM kártyákat, amelyeknél nem történt meg az adategyeztetés. Mivel a cég nem szeretné elveszíteni az adategyeztetésről lemaradt az ügyfeleket, élve a törvény adta lehetőséggel, biztosítani fogja, hogy a lekapcsolást követően

    60 napig visszakaphassák korábbi hívószámukat és egyenlegüket.

    Ez elsősorban azoknak az ügyfeleknek lehet hasznos megoldás, akik idősek, betegek, és nem tudták megoldani, hogy a június 30-i határidőig eljussanak egy Telenor üzletbe, illetve nem használják készség-szinten az online felületeket.

    [​IMG]

    Egy hét múlva süket lesz a telefon, ha nem figyelünk.

    Fotó: Tuba Zoltán [origo]

    A Telenornál az érintett ügyfelek egészen a jövő év elejéig - a 2017. szeptember 1. és 2018. február 28. közötti időszakban - is visszakaphatják korábbi hívószámukat új szerződéskötés esetén, ekkor azonban a korábbi egyenlegük már nem állítható vissza.

    Az adategyeztetésre egyébként még egy hét áll rendelkezésre.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...