Megosztó kampány keretében hirdette akciós söreit és ciderjeit a Tesco Angliában. A szóvicc önmagában még ötletesnek is tűnhet, azonban az alkohollal párosítva már kiverte a biztosítékot. Az áruházlánc bocsánatot kért. Több angol újságban is megjelent a Tesco botrányos hirdetése, amely miatt a vállalat most magyarázkodni kényszerült - írja a BBC. Remek ajánlatok sörre és ciderre. Legyen a nagypéntek nagyszerűbb. - hirdette a Tesco. A hirdetés egy szójátékra épül, hiszen angolul a nagypéntek Good Friday, és az akció azt sugalja, hogy bepiálva még jobb (better) lehet. A fenti reklám a keresztény egyház több képviselőjét azonnal felháborította. A kritikák szerint a hirdetés óriási tiszteletlenség az ünnepre nézve. Tesco illusztráció Forrás: AFP/Leon Neal Nagypéntek az a nap, amikor a keresztények megemlékeznek Jézus kínszenvedéséről, kereszthaláláról és temetéséről. Ráadásul ez a böjt utolsó napja, amely alatt sokan nem csak húsmentes életmódot folytatnak, de alkoholt sem fogyasztanak. A reklám miatt a Tesco bocsánatot kért. Let's block ads! (Why?) Forrás...