Activision – Több terve is van a mikrotranzakcióra

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. november 01..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    Október elején derült ki, hogy az Activision még 2015-ben benyújtott egy szabadalmat egy olyan rendszerre, ami a matchmaking manipulálásával bírta volna rá a játékosokat a mikrotranzakció használatára. De úgy tűnik, más módszereken is dolgoztak vagy dolgoznak, mert egy újabb, ehhez köthető szabadalom került napvilágra.


    Eme rendszer alapvetően egész ötletes. A rendszer neve: Video Game Stream vagy VGS és tulajdonképpen a Halo 3-ban vagy a Call of Duty: Black Opsban lévő mozi mód továbbgondolása. A VGS ugyanis játék közben létrehozna úgynevezett game logokat, ami mindenféle bejegyzést tartalmaz: nehézségi szint, használt eszközök, skinek, stb. Tulajdonképpen a játékunk részletes naplózásáról van szó, amit aztán utólag még módosíthatunk is, például megjegyzéseket tehetünk.

    Aztán ezt a game logot elküldhetjük a barátunknak, aki betöltve egy az egyben ugyanazt játszhatná végig, amit mi. Szóval afféle végigjátszás videót kreálna a VGS, csak ez nem a Youtube-on menne, hanem a játékban futna. Hogy jön ide a mikrotranzakció?

    No úgy, hogy a game logokban benne vannak azok a dolgok is, amiket a játékos vásárolt. A szabadalmi leírás alapján a rendszer futás közben kiemeli ezen termékeket a nézőnek, és átalakulnak hotspottá, amire rákattintva azonnal megvásárolható az adott skin, fegyver, távcső, nyúlláb kulcstartó. Sőt, ha a játék valódi termékek reklámját is tartalmazza, azok is kiemelté és hotspottá válnak.

    A VGS tulajdonképpen egész jól működhetne a mai világban, hiszen nem csak a vásárlást könnyíti meg, de emellett a game logok jóval kisebbek, mint egy videó, és tulajdonképpen fele annyi munka sem lenne velük, így könnyebb lenne a végigjátszások csereberéje. Ráadásul az egész remekül belepasszol a szociális média közegébe, ahol a célközönség éli mindennapjait.

    [​IMG]


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...