Tech Az okostévék egyszer?bb kezelésére vágynak az emberek

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Györgyi91. hozta létre. Ekkor: 2013. november 16..

  1. Györgyi91. /

    Csatlakozott:
    2013. január 16.
    Hozzászólások:
    527
    Kapott lájkok:
    2
    Beküldött adatlapok:
    0
    Az okostévék folyamatosan terjednek és alapjaiban változtatják meg a médiafogyasztást. A PwC anyaga szerint már a német internetez?k egynegyede rendelkezik integrált online elérést kínáló televízióval és 37 százalékuk tervezi a közeljöv?ben egy ilyen készülék megvásárlását. A válaszolók többsége már kipróbálta az internetes funkciókat, azonban hetente több alkalommal csak 28 százalékuk szörföl a világhálón a tévéje el?tt ülve. "Az, hogy mennyire intenzíven használják ki az emberek az okostelevíziókban rejl? lehet?ségeket, alapvet?en attól függ, hogy mennyire lehet egyszer?en kezelni a készüléket. Tízb?l hat fogyasztó nem használja az online funkciókat, mert álláspontjuk szerint ezt könnyebben megtehetik a táblagépükr?l vagy a laptopjukról" - összegezte a tapasztalatokat Werner Ballhaus, a PwC technológiai, média- és távközlési részlegének vezet?je.

    Az okostévé-tulajdonosok 40 százaléka havonta többször vagy még gyakrabban látogat meg online médiatékákat és videoklip-oldalakat. Ugyanakkor a játékok használata, a közösségi portálok látogatása és az internetes vásárlások kevésbé népszer?ek. A megkérdezettek 60 százaléka még nem élt ezekkel a lehet?ségekkel az okostelevíziója el?tt ülve. Eckhard Späth, a PwC médiaipari szakért?je szerint a kiegészít? funkcióknak és ajánlatoknak a felhasználói igényeket kell lefedniük. Különösen a videókat kínáló szolgáltatóknak - ide értve a hagyományos televíziócsatornákat is - tesznek lehet?vé új reklám- és tartalomterjesztési lehet?séget az okos modellek.

    Fontos kiemelni, hogy a fogyasztók készek fizetni a tartalmakért; tízb?l három készüléktulajdonos használ fizet?s Video-on-Demand platformokat és közel 20 százalékuk fizet rendszeresen különböz? felvételekért. S ez a tendencia javulni fog, hiszen a fiatalok inkább fizetnek a vonzó tartalmakért, mint az id?sebbek. A digitális tartalmak értékesítéséb?l és kölcsönzéséb?l származó bevétel folyamatosan n?het és a piac forgalma elérheti az 511 millió eurót. Az összeg 35 százaléka vezethet? majd vissza az okostévékre. Ballhaus leszögezte: ha a kezeléssel és a szabványosítással kapcsolatos technikai akadályok középtávon elhárulnak, akkor egyre többen fogják kihasználni az okostelevíziójukban rejl? lehet?ségeket és ez növeli majd a tartalomszolgáltatók bevételeit.

    Az emberek egyébként nem nagyon használják a készülékek extra funkcióit, ezért korábban a gyártók kampányt indítottak , hogy felhívják a figyelmet a kategóriába tartozó eszközök el?nyeire és funkcióira. A felhívás részét képezi a tanácsadás és a keresked?k bevonása a programba.

    [​IMG]


    http://sg.hu/cikkek/101232/az_okostevek_egyszerubb_kezelesere_vagynak_az_emberek