Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább szeretné növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben. Az origo.hu saját, utazással foglalkozó rovata mellett a médiacsoport a We Love Budapest és We Love Balaton tulajdonosaként, valamint a Szeretlek Magyarország portál értékesítési partnereként már széles körben nyitott az utazás iránt érdeklődők felé. A Travelo.hu-t és az Ongo.hu-t is kiadó Confhotel-Net Kft. akvizíciójával tovább kívánja erősíteni turisztikai piaci pozícióját. Tókos Lóránt, az Origo-NWM vezérigazgató-helyettese azt mondta: "Minden utazással foglalkozó platformunknak megvan a maga sajátossága és erénye, a téma iránt érdeklődőknek pedig akkor tudjuk minél tágabb körét elérni, ha ezek a márkák összhangban, egymást kiegészítve működnek. A tendenciák szerint az utazási tartalmakra egyre inkább nő mind az olvasói, mind a hirdetői igény, amelyet a hozzánk újonnan csatlakozó branddel a jövőben még szélesebb spektrumban tudunk kiszolgálni. A Travelót lojális és dinamikusan emelkedő olvasóbázisával igazi love brandnek tartjuk, amely hozzájárul portfóliónk minőségi bővítéséhez." Azt is mondta, a cég alapos átvilágítása során, megismerve a Travelót működtető szakmai csapat munkájának eredményességét, nem szeretnének változtatni a bevált recepten, a további sikerekhez pedig minden, a cégcsoport termékei és szolgáltatásai által biztosított támogatást megadnak. Travelo Forrás: Origo Fináczy Dóra, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója azt mondta: "Ahogy azt mind az olvasóink, mind a turisztikai partnereink megszokhatták, a Travelo a továbbiakban is egyedülállóan komplex kínálattal lesz jelen a piacon: saját élményeken alapuló cikkekben hívjuk fel a figyelmet a legkülönlegesebb úti célokra, adunk tippeket és ötleteket a bátrabbaknak, hogy hogyan szervezzék meg külföldi vagy belföldi utazásaikat, és segítjük foglalható utazási- és belföldi szállásajánlatokkal azokat, akik ezt igénylik. Reményeink szerint az Origo-New Wave Media csoporthoz való csatlakozással további új, széles olvasói célcsoport ismerheti meg a Travelo.hu szolgáltatásait." A tizennégy éves múlttal rendelkező cég a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához. Let's block ads! (Why?) Forrás...