A harc földhözragadtabb lesz, ezért lassabbnak tűnhet majd elsőre A többjátékos módban több frontvonalon is harcolhatunk majd, mint a kampányban A Call of Duty: WWII témájánál fogva sokmindenben szakít a sorozat legutolsó darabjával, a Call of Duty: Infinite Warfare-rel, de a változtatások nem mennek a játék dinamikájának rovására, állítja Glenn Schoefield és Michael Condrey, a Sledgehammer Games két fejlesztője. Értelemszerűen a történelmi hűség nem merül ki a női karakterek korhű jelmezbe bújtatásában és a nem regenerálódó életerőben, el kellett hagyni a hiper-szuper modern harcászati eszközöket és a velük járó hacmodort is. További részleteket majd az E3 2017 során árulnak el, de előzetesen is akadt mondanivalójuk. “Ugyanaz a gyorstempójú élmény lez, amihez már hozzászokott mindenki, de nyilván hiányoznak belőle azok a képességek, melyek még az Advanced Warfare során mutatkoztak be. Az exoskeletonok és a jövőbeni technológia egész egyszerűen nem megfelelőek ehhez a játékhoz. Sokkal földhözragadtabb és taktikusabb lesz így a harc, és úgy gondolom, nem fogjátok olyan gyorsnak találni.” - nyilatkozták az EDGE magazinnak adott interjúban. Feltesszük sokan vannak, akik ennek még külön örülnek is, de van még egy jó hírünk: a többjátékos mód több pályát és más frontvonalakat is feldolgoz majd annál, mint amennyit a Call of Duty: WWII kampányában megjárunk majd. Arról viszont nem szól a fáma, hogy az amerikai és német csapatokon kívül más brébe is bújhatunk majd, de könnyen elképzelhető, hogy a keleti fronton orosz és német csapatok néznek majd egymással farkasszemet. Let's block ads! (Why?) Forrás...