Külföldi torrent oldalak Torrentleech.pl | Tl Dla nowych użytkowników!

A témát ebben részben 'Torrent oldalak hírei' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2020. február 10..

1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

Kapott lájkok:
    Beküldött adatlapok:
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Witamy,
    nowych userów na najlepszym trackerze
    TorrentLeech.pl

Bardzo nam miło, że dołączyliście do nas [​IMG]
    [​IMG]

Poniżej zebraliśmy dla Was takie kompendium wiedzy, w możliwie jak najmniejszej pigułce, tak abyście możliwie szybko, łatwo i bezpiecznie mogli zacząć korzystać z naszych zasobów.
    Oczywiście nie zwalnia to Was z przeczytania ze zrozumieniem, Zasady/FAQ/Przewodnik - odnośniki znajdują się na dole.

Na początek sugerujemy pobierać nowe pozycje oznaczone jako FreeLeech (w szczególności premiery). Na nich można sobie podreperować statystyki oraz uzbierać zapas na rzeczy bez FL, gdyż na tych pozycjach naliczany jest tylko upload. Prosimy tylko pamiętać, że zasady seedowania pozostają niezmienne.

Poza tym informujemy, że naszą grupą encoderską na wyłączność jest BiRD. Ich wstawki zawsze są FreeLeech.

Obowiązuje zakaz przerzucania wstawek na inne strony, itp.

I na koniec coś równie ważnego, czyli zasady seedowania - w skrócie:
    - każdy plik po pobraniu musisz seedować bez przerwy przez 2h; dopiero po tym czasie możesz się rozłączyć i doseedować resztę wymaganego czasu w pozostałym terminie (masz na to 7 dni)
    - plik zostaje uznany za wyseedowany regulaminowo, tylko wtedy gdy zrobi Ci się na zielono (klikasz na swój nick - rozwijasz Torrenty Kompletne i tutaj sobie sprawdzasz)

Klienty zabronione (korzystanie z nich = BAN)
    - Azureus/ Vuze - wszystkie wersje
    - Bitcommet - wszystkie wersje
    - Bitlord - wszystkie wersje

Klienty zalecane:
    - qBittorrent 4.x.x i nowsze
    - Deluge 1.3.15, 2.0.3 i nowsze
    - Transmission
    - rTorrent ver. 0.8.9, 0.9.2, 0.9.3
    - uTorrent ver. 2.0.4, 2.2.1 - nowsze wersje są niezalecane i używasz ich na własne ryzyko. Wszelkie problemy związane z nieprawidłowymi statystykami lub problemami z połączeniem z trackerem będą ignorowane przez Załogę oraz Support i mogą prowadzić do utraty konta!

Stąd można pobrać zalecaną przez Załogę wersję klienta: Wersja 32-bit: Klik Wersja 64-bit: Klik

Poprawna konfiguracja klienta qBittorrent: Klik

Dlaczego jestem wyświetlany jako niedostępny? (I dlaczego powinienem to jak najszybciej zmienić?): Klik

Poradnik - Jak zrobić się dostępnym: Klik
    Jeśli po przeczytania poradnika i podjęciu wszelkich prób, nadal nie możesz zrobić się dostępnym, to przypominamy, że w zakładce Załoga, w dziale Support jest osoba dedykowana do pomocy w tej kwestii.

===

Google fordítás:

Welcome,
    new active users on the best tracker
    TorrentLeech.pl

We are very pleased that for joining us [​IMG]
    [​IMG]

Below we have compiled for you a compendium of knowledge, in a nutshell as small as possible, as quickly as possible so that you easily and safely be able to start using our resources.
    Of course, this does not release you from reading and understanding, Rules / FAQ / Guide - links are at the bottom.

To start with, we suggest downloading new items marked as FreeLeech (in particular premieres). On them, you can repair statistics and collect a stock for items without FL, because in these positions only upload is calculated. Please remember that the seeding rules remain unchanged.

In addition, we would like to inform that BiRD is our exclusive encoder group. Their inserts are always FreeLeech.

There is a ban on transferring inserts to other websites, etc.

And finally something equally important, i.e. the rules of seeding - in short:
    - after downloading, each file must be seeded without interruption for 2 hours; only after this time you can disconnect and dose the rest of the required time in the remaining time (you have 7 days for this)
    - the file is considered sent by law, only if it turns green (you click on your nickname - you develop Complete Torrents here you check)

Prohibited clients (using them = BAN)
    - Azureus / Vuze - all versions
    - Bitcommet - all versions
    - Bitlord - all versions

Recommended clients:
    - qBittorrent 4.xx and newer
    - Deluge 1.3.15, 2.0.3 and newer
    - Transmission
    - rTorrent ver. 0.8.9, 0.9.2, 0.9.3
    - uTorrent ver. 2.0.4, 2.2.1 - newer versions are not recommended and you use them at your own risk. Any problems related to incorrect statistics or problems with the tracker connection will be ignored by the Crew and Support and may lead to account loss!

From here you can download the client version recommended by the Crew: 32-bit version : Click 64-bit version: Click

Correct qBittorrent client configuration: Click

Why am I displayed as unavailable? (And why should I change it as soon as possible?): Click

Guide - How to make yourself available: Click
    If after reading the guide and making all attempts, you still can't become available, then we remind you that in the Crew tab, in the Support section, there is a dedicated person to help in this matter.

• Like Like x 1