A “szex-YouTube” néven is emlegetett PornHub mindig csodás statisztikákat tesz közzé arról, hogy a kéjelegni vágyó népek éppen mire vannak a leginkább rácuppanva, legyen szó “normál” szexről vagy a kicsit elvontabb, olykor-olykor mesefilmekből táplálkozó alkotásokról. Tavaly nyáron például a My Little Pony sikamlósabb verziója volt kifejezetten népszerű, most pedig egy videojáték, a Minecraft került a középpontba. Oké, játékok alapján már többször is készült felnőttfilm, de a Minectraftról röviden annyit kell tudni, hogy tulajdonképpen egy virtuális legó, egy olyan építőjáték, amiben az égvilágon semmilyen “szexualizálható” dolgot nem tudnánk elképzelni. De ezek szerint többen mégis eljutnak idáig. A Minecraft viszonylag egyszerű grafikája mellett a játékosok (mármint azok, akik tényleg a játszani akarnak) elképesztően kreatív dolgokat tudnak művelni. Tulajdonképpen úgy kell az egészet elképzelni, mint egy végtelenségig alakítható világot, aminek minden egyes eleme egy kocka, tehát kockák alkotják a növényeket, állatokat, embereket, és minden egyes épületet, ami csak a Minecraft világában előfordul. Hosszasan lehetne elemezni az egyébként zseniális, és már 70 milliónál is több példányban elkelt játékot, de legyen elég annyi, hogy mindössze ezeknek a kockáknak a segítségével olyan dolgokat lehet alkotni, mint ez itt, a képen: De térjünk rá végre a pornóra, illetve a PornHub adataira, melyek szerint a kockavilág szexváltozatára az elmúlt két évben 326 százalékkal nőtt az igény, korosztály szerint pedig az érdeklődők 80 százaléka 18-24 éves, míg 11 százalék 25-34, a 35-44 évesek pedig 9 százalékot tesznek ki. Van még maradék egy százalék is, akiknél a kor nem határozható meg, de ez nem azt jelenti, hogy ők már meghaltak és a sírból látogatják a kéjvideókat, mindössze annyi történt, hogy nem adtak meg életkort a regisztrációnál. Nemek közti eloszlással is tudunk szolgálni, ami azt mutatja, hogy 85 százalékban férfiak, és 15 százalékban nők kíváncsiak a kockapornóra. Szóval egyre többen kívánnak rá a Minecraft (egyébként nem létező) testiségére, és kénytelenek vagyunk elgondolkozni, mi lesz a következő inspirációs forrás. Taxis-Uberes szadomazo? Az okosórák kreatív felhasználása? Furcsák vagyunk mi, emberek…