Elképesztő pénzeket keresnek a reklámokkal a sztárok

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. április 25..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    [​IMG]

    Nem elég, hogy Hollywoodot már megnyerték maguknak, a legnagyobb sztárok még a reklámpiacra is bepofátlankodtak. Ráadásul betegre keresik magukat az őket választó cégeknek köszönhetően. Mutatunk közel egy tucat sztárt, akik olyan sok pénzt tettek zsebre egy-egy reklámkampánnyal, amennyit mások egy egész filmért sem kapnak.

    Jennifer Aniston: 2 millió dollár


    A Jóbarátok színészei közül egyedül a Rachelt alakító Jennifer Anistonnak sikerült bekerülnie az A-listás mozisztárok ligájába. Ez pedig meglátszott a reklámfilmes megkereséseken is: a színésznő lett a Smartwater ásványvíz arca, és ennek keretében 2012-ben több anyag is készült vele – a mozgóképes hirdetéseken kívül fotók és plakátok is.




    Az ötletes koncepció lényege az volt, hogy éppen akkoriban terjedt el a sztárról (alaptalanul), hogy terhes, ezért a jópofa reklámfilmekben lehull a lepel róla, és a Smartwater megmutatja, hogy tényleg terhes, méghozzá hármas ikrekkel. A cégnek összesen 2 millió dollárjába került az együttműködés, de maximálisan elégedettek lehettek, hiszen Aniston azóta részt vett több kampányukban is.

    Matt Damon: 3 millió dollár


    George Clooney 2006 óta a Nespresso arca, sőt inkább nagykövete, ha azt vesszük, milyen intenzíven veti be sármját a kapszulás kávé érdekében. 2013-ig a színész összesen 40 millió dollárt keresett az együttműködéssel – de ez mind semmi ahhoz képest, amennyire cimboráját, Matt Damont fizette meg a cég.

    Clooney ugyanis az összeg fejében hosszú évekre elkötelezte magát a Nespresso mellett, egy sor reklámfilmjükben szerepelt, fotózásokon vett részt, többféle fórumon is képviselte a márkát. Damon azonban mindössze néhány másodpercet adott az életéből. 2014-ben, akkortájt, amikor bemutatták a két színész Műkincsvadászok című közös filmjét, egy hirdetés is kijött kettejükkel a főszerepben (amit egyébként a Műkincsvadászok egyik producere rendezett).




    A Nespresso reklámjai (mint a legtöbb hirdetés) általában félpercesek, a Matt Damont is szerepeltető klip azonban mindössze 20 másodperc hosszú volt, a sztár ugyanis másodpercenként 150 ezer dollárt kért a szereplésért. Ez pedig azt jelenti, hogy Damon összesen 3 millió dollárt gombolt le a cégről a rövidke vendégjátékért. Nem csoda, hogy a Nespresso végül maradt Clooney-nál.

    A folytatásért lapozzon!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...