Gazdaság Elképesztő számokat produkált tavaly az Amazon

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2018. január 03..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    A világ leggazdagabb embereként zárta az évet Jeff Bezos, az Amazon tulajdonosa. Most kiderült, hogy milyen őrült mennyiségű rendelés érkezik csak az Amazon Prime szolgáltatáson keresztül. A legnépszerűbb termékek között van egy igen meglepő is.


    Az Amazon 2017-ben folytatta a világ online piacának meghódítását. Hogy pontosan milyen óriási méreteket ölt az Amazon térnyerése, arra a január 2-án kiadott sajtóközlemény világít rá igazán.

    Ebből kiderül, hogy az Amazon Prime szolgáltatáson keresztül a vállalat

    • 5 milliárd terméket értékesített,
    • 100 millió terméket vitt ki ingyen,
    • az USA irányítószámainak kétharmadára szállított legalább egy terméket.
    [​IMG]
    IllusztrációForrás: AFP/Philippe Huguen

    Hogy pontosan mennyi előfizetője van az Amazon Prime-nak, azt üzleti titokként kezeli a vállalat, de ipari becslések szerint 90 millióan lehetnek – írja a Quartz.

    A siker meglátszik a vállalat részvényein is, ugyanis egy év alatt a 753 dolláros árfolyamról az Amazon-részvények 1190 dollárra emelkedtek. Ez 58 százalékos növekedés.

    [​IMG]

    Mondani sem kell, hogy ez igencsak jótékony hatással van az igazgató, Jeff Bezos vagyonára, aki a Forbes listája szerint a világ leggazdagabb embereként zárta 2017-et.

    Jeff Bezos vagyona 99,8 milliárd dollár.

    [​IMG]
    Jeff BezosForrás: AFP/Sajjad Hussain

    A vállalat közölte azt is, hogy a legnépszerűbb termékeik: a Fire Stick (tévéokosító kütyü), az Echo Dot (lásd videó), a kábelek és a banán. Emellett az Amazon Prime videón összesen 17 millió ember nézett NFL-meccseket csütörtökönként, de népszerűek voltak a vállalat saját márkás ruhái is.


    Óriási bevételt jelentett továbbá, hogy 5 millióan rendeltek játékot a Twitch nevű videójáték-streamelő szolgáltatáson keresztül.

    Az Amazon nem fogja vissza magát idén sem, és a vállalat reméli, hogy még több márka és szolgáltató csatlakozik a hálózathoz.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...