A két óra alatt feltölthető, 100 kg súllyal terhelhető drón a cég adatai szerint tengerszinten 23 percig képes repülni. A légkondicionált személyszállító kabinba egy ember fér, hátizsákkal együtt – maga a jármű pedig behúzott propellerekkel egy parkolóhelyen is elfér. A legnagyobb repülési magasság 3.5 km, a legnagyobb mért haladási sebesség pedig 100 km/h, adta hírül a brit The Guardian. A bemutató szerint azután, hogy beállítottuk, hova is akarunk menni, az utasoknak csak két parancsra van szükségük, az egyik a felszállásra, a másik a leszállásra utasítja a gépet, ezt pedig egy tableten keresztül kommunikálhatjuk le a rendszerrel. A híradások szerint az utasok meghibásodás esetén nem kapnak lehetőséget manuális irányításra, ehelyett a cég olyan távirányító rendszeren dolgozik, amellyel probléma esetén átveszi az irányítást a gép felett és biztonságosan landol vele. Derrick Xiong, a cég marketingigazgatója szerint a drón jóval biztonságosabb egy helikopternél, mivel jóval több propellere is van, így akár ha csak egy propellerkar marad működésképes, spirálmozgással egy durvább, de még így is biztonságos landolást lehet végrehajtani. A cég társalapítója, Shang Hsiao a CES területén azt nyilatkozta, hogy reményei szerint drónjukat 200-300 ezer dolláros áron lehetne értékesíteni, de egyelőre mindez törvényileg igencsak kérdéses, hiszen az amerikai hatóságok például még a drónhasználattal kapcsolatos törvénykezéseket és légiszabályokat sem alkották meg – ennek megtörténtével nyilván a piac összes működőképes modelljére átvilágítás vár. Derrick Xiong, a cég marketingigazgatója szerint a jármű száznál is többször repült a Guangzhou körüli erdőségekben, alacsony utazási magasságban, számos esetben utassal együtt.