Forradalom előtt a játékkarakterek arcmimikája?

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 04..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    A Remedy és az NVIDIA új módszerrel generáltatnák az animációkat.


    Hihetetlenül részletgazdaggá váltak a videojátékokban szereplő karakterek, azonban a modelljeik kidolgozottsága önmagában semmit sem ér, ha nem sikerül szuperül eltalálni az animációikat.

    [​IMG]

    Kiemelten fontos manapság az arcmimika eltalálása, a gamer közösség a tavasszal hetekig szörnyülködött a Mass Effect: Andromeda emberi karaktereinek szörnyű animációin

    Forrás: EA

    Az egyik legnehezebb feladat az arcmimika elkészítése. A nagy költségvetésű játékok a legjobb eredmény elérése érdekében motion capture eljárással rögzítik a szinkronszínészek alakításait, majd a nyers adatokat az animátorok kézzel rászabják a karakterekre. Ez rendkívül aprólékos munka: rengeteg embert köt le, munkaórát visz el az arcmimika csiszolása.

    A Max Payne, Alan Wake és Quantum Break játékokról ismert finn Remedy Entertainment most az NVIDIA segítségével forradalmasítaná az arcmimika készítését.

    A rendszerük lényege, hogy a szinkronszínészekről készült videofelvételek használatával megtanítják az algoritmusokat a karakterek mimikájának legenerálására. A tanulási fázis után csak felvett hangfájlokra van szükség, a rendszer a hallott szöveg alapján elkészíti a mimikát.


    Méghozzá nem is akárhogy, a Remedy szerint már most is olyan jól működik a technológia, hogy akár 80 százalékkal is csökkentheti a karakterek arcmimikájával kapcsolatos animátori munka mennyiségét.

    Ez nem csak a játékok fontos karaktereivel kapcsolatos munkaidő drámai csökkenése miatt fontos, a technológia végső soron a mellékszereplők mimikája terén hozhatja a legnagyobb minőségi előrelépést, főleg a nyílt világú játékokban. Az animátorok még a legnagyobb büdzséjű alkotásokban sem képesek elég időt fordítani a néhányszor feltűnő karakterek mimikájának kidolgozására és csiszolására.

    TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

    Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...