Gyengélkedő oltári csajok, erősödő Izaura Tv

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. november 14..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Rövid idő alatt lett nagyon népszerű a TV2 Csoport telenovella csatornája, az Izaura TV. A csatornán látható Esmeraldának november 13-án háromszor annyi nézője volt a teljes lakosságban, mint az aznap este az RTL II-n sugárzott Oltári csajoknak.


    A TV2 Csoport romantikus sorozatcsatornája,

    az Izaura TV nemrég ünnepelte első születésnapját és mára stabil nézői bázist sikerült kialakítania a magyar nézők körében.

    [​IMG]

    Leticia Calderon, az Esmeralda főszereplője

    Forrás: Clasos.com/Luis Ortiz/Clasos

    Köszönhetően a változatos műsorstruktúrának, annak, hogy

    a világ minden tájáról elhozza a népszerű telenovellákat, hamar a képernyők elé vonzotta a romantika iránt érdeklődő közönséget. Az Izaura TV napi átlagos közönségaránya már stabilan 1% fölött van. Októberben a 18-59-es korcsoportban teljes napon 1,2%, míg főműsoridőben 1,3%-os közönségarányt ért el. Ez az eredmény azt jelenti, hogy ebben a hónapban a magyar piacon megelőzte a Story4-et, az RTL Goldot, az RTL+, és a Sorozat+ csatornákat is.

    A főműsoridős nézettségben kiemelkedő szerepe van az Esmeralda című sorozatnak. Leticia Calderón idén 20 éves, klasszikus telenovellája a mai napig hatalmas rajongótáborral bír. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy a két évtizedes sorozat november 13-án sugárzott epizódja háromszor annyi nézőt ültetett a képernyők elé a teljes lakosságból, mint az RTLII vadonatúj saját gyártású napi sorozata, az Oltári csajok.

    Általánosságban elmondható, hogy az Esmeralda főműsoridős hétköznapi műsorsávjában október 30-a óta tizenegyből tíz alkalommal produkált gyengébb nézőszámokat a teljes lakosságban az RTL II, mint a telenovella az Izaurán. Az Oltári csajok sorozatának nézőszáma 18-49-ben pedig az első adáshoz képest november 13-ra 69%-kal csökkent, 79 ezerről 25 ezer főre.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...