Hellblade – Az első értékelések alapján frusztráló, de jó játék lett

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 08..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • Ma jelent meg a Hellblade: Senua’s Sacrifice
    • Az első tesztek egy jó játék képét festik le
    • Bár ez a játék frusztráló és zavarbaejtő
    • De jó értelemben

    Jómagam azóta kíváncsi vagyok a Hellblade: Senua’s Sacrifice-ra, hogy először hallottam arról, hogyan akarja a Ninja Theory megvalósítani. Úgy akart egy AAA-kategóriás játékot összehozni, hogy közben nem támaszkodik egy nagy kiadó pénzére. Éppen ezért volt már érdekes a fejlesztői videókat is nézni, mert néha egészen ötletes módon oldottak meg költséges eljárásokat, ilyen például a home made motion capture.


    A játék azonban ma megjelent, és ezzel együtt az első értékelések is befutottak, amiből kiderült, hogy sikerült-e a fejlesztőknek elérni céljukat. Nos, az eddigiek alapján sikerült. Az átlagos pontok 7 és 9 között mozognak, ami mindenképpen annyit jelent, hogy a Hellblade: Senua’s Sacrifice jól sikerült játék, még ha negatív szavakkal is írják le.

    Hogy ezt hogyan értem? Nos, a PCGamesN például úgy írja le a játékot, hogy frusztráló, zavarba ejtő és kényelmetlen, de ez az egész programnak a lényege. A GameInormer hízelgőbb szavakat használt összegzésként, az ottani tesztelő egy darabka interaktív műremeknek titulálta. A Gamespot a sztoritól, a vizualitástól és a hangoktól is elájult, egyedül a néha homályos célokat és a repetitív puzzle elemeket hozta fel negatívumnak.

    Mindent egybevéve, úgy tűnik, a Ninja Theory elérte célját, és tényleg letett egy AAA-kategóriás játékot egy mentális betegségektől szenvedő, kelta hősnőről, elképesztő vizualitással és már-már művészi tálalásban.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...