Korábban megírtuk, hogy bár az IO Interactive megtarthatta a Hitman jogait, a másik nagy IP-jüket, a Kane & Lynch-et nem engedte el a Square Enix, mikor szétváltak útjaik. Az ember elgondolkozik azon, hogy mégis miért volt ilyen nagylelkű a kiadó, és miért pont az a cím kellett neki, amihez játék már hét éve nem jelent meg. A választ most megtudtuk, méghozzá a Square Enix vezérigazgatójától, Macuda Joszukétól. Elmondása szerint bár nagyszerű játéknak tartja a Hitmant, de természetesen egy ilyen döntést nem mint játékos, hanem mint üzletember hoz meg, s bizony a program nem teljesítette a kitűzött elvárásokat. Azonban a Hitman folyamatos támogatásra szorul, hiszen az egész játékot az „élő szolgáltatás” üzleti modelljére fűzték fel, ez azonban nem térült meg. Éppen ezért döntöttek úgy, hogy ha nem tudják finanszírozni a programot, akkor inkább lehetőséget adnak egy másik partnernek, ahelyett, hogy tönkretegyék a játékot. Plusz Macuda úgy gondolja, hogy „csak az lehet igazán Hitman, amit az IO készít el”. Let's block ads! (Why?) Forrás...