Egyre több és több játékba kerül be valamiféle mikrotranzakciós rendszer, legutóbb például a Mass Effect: Andromedáról derült ki, hogy lesz mire költenünk a pénzünket, már ha akarjuk, mert szerencsére a bukszánk kinyitása nélkül is zavartalanul játszhatunk a többjátékos móddal. Most pedig az Injustice 2 jutott erre a sorsra, derült ki a játék hivatalos oldalán közzétett fórumposztból. Az Injustice 2 fizetőeszköze a Source Crystal lesz, amit kozmetikai cuccokra költhetünk, úgyhogy ez sem lesz különösebb hatással a játékmenetre. Ezt a NetherRealm leszögezte: elkötelezettek a vásárlóik felé, és nem akarnak olyan terméket készíteni, amiben még a győzelemért is külön kell fizetni. A mikrotranzakcióban nem lesz semmi olyan, ami komolyan beleszólna a játékmenetbe. Emellett a Source Crystalt felhasználhatjuk az úgynevezett Transform Gearekre is, amikkel elsősorban az eszközeinket formálhatjuk kedvünk szerint. Például, ha az egyiknek számunkra tökéletesek az értékei – ezeket folyamatos játékkal fejleszthetjük fel –, de nem tetszik a külseje, akkor ezeket az értékeket átadhatjuk egy tetszetős eszköznek. Ugyanakkor egy ponton valamicskét mégis beleszól a mikrotraznakció az Injustice 2 játékmenetébe, ugyanis Source Crystalokért a karaktereinket is fejleszthetjük, de azért nem csak varázsütésre. Először el kell érni szabályosan a 20-as szintet legalább egy karakterrel, és utána használhatjuk arra a Source Crystalokat, hogy egy másikat is kimaxoljunk. Ez persze nem vészes, és csak pillanatnyi előnyt adhat, hiszen néhány óra játékkal bárki elérheti karaktereivel a maximális szintet. Let's block ads! (Why?) Forrás...