Gazdaság Jön a helyszíni szemle nélküli kárrendezés

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. július 04..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    A K&H Biztosító ügyfeleinek már van lehetősége a helyszíni szemle nélküli kárrendezésre, csak egy okostelefonra, vagy tabletre, és a cég alkalmazására van szükség. A korábbiakhoz képest ez sokkal gyorsabb, akár fél órát igénybevevő kárfelmérést tesz lehetővé, ráadásul a hatékonyság is mérhetően növekedhet.


    A biztosító nemrég fejezte be a tesztidőszakot és mostantól mindenki számára elérhetővé vált a videós kárrendezés lehetősége. Az első két hétben több mint harmincan vállalták, hogy okostelefonjuk vagy tabletjük segítségével intézzék a kárfelmérési folyamatot.

    A videó kárrendezésre egyelőre a lakásbiztosításoknál van lehetőség.

    [​IMG]

    Akár okostelefonnal is rendezhető a lakáskár felmérése

    Forrás: 123rf

    A K&H weboldalának online kárbejelentő felületén keresztül megteheti bejelentését a károsult, ezt követően a rendszer eldönti, hogy szükség van-e a helyszíni szemlére. Amennyiben erre nincs szükség, akkor egy okostelefon vagy tablet segítségével a távolból is megoldható a kárfelmérés. Egy előre egyeztetett időpontban a biztosító szakértője az alkalmazás segítségével kapcsolatba lép az ügyféllel, és egy erre a célra telepített alkalmazás segítségével az ügyfél maga bemutathatja a káreseményt, a szakértő utasításait követve.

    „A biztosító kárszakértője élő adásban nézi az ügyfél által készített videofelvételt, az eljárás maximum 20-30 percig tart. Ezt követően pedig elektronikusan elkészül a teljes dokumentáció és megtörténik a kárrendezés." – mondta Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese és a társaság nem-életbiztosítási vezetője.

    „ Az indulás óta már több mint 30 káresetet rendezett a biztosító az új rendszer segítségével, ami a várakozásoknál jobb eredmény" – mondta a szakember. Kaszab Attila azt is kiemelte, hogy a videós megoldásnak köszönhetően rengeteg időt spórolhatnak meg az ügyfelek, mivel nem kell a szakértőt kihívni a lakásba, ráadásul ez az új szolgáltatás azt lehetővé teszi, hogy adott esetben hétvégén történjen meg a kárfelmérés.

    [​IMG]

    Akár okostelefonnal is megoldható a helyszíni kárfelmérés

    Forrás: 123rf

    A K&H Biztosító arra számít, hogy az elkövetkezendő időszakban megnő a videós kárrendezést igénybevevők száma a lakásbiztosítási káreseményeknél. A társaság idén négyezer lakásbiztosításhoz kötődő káreseményt rendezett, ez húsz százalékkal több, mint az előző év azonos időszaka. Idén az átlagos kifizetés 47 ezer forint volt, míg a legmagasabb összeg meghaladta a 35 millió forintot.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...