Jól teljesítenek a TV2 Csoport kábelcsatornái

A témát ebben részben 'Mozi & Tv Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2017. augusztus 09..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    24,509
    Kapott lájkok:
    2,269
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Az év 31. hetében is jól teljesítenek a TV2 Csoport kábelcsatornái, a hét napból négyszer is legyőzték a konkurens RTL kábelportfólióját teljes napon, a 18-49 és 18-59 korcsoportokban.


    A teljes hetet egyben vizsgálva a 18-49-es célcsoportban, teljes napon a TV2 Csoport kábelei megelőzték az RTL kábelportfóliói, míg 18-59-ben, teljes napot tekintve négy alkalommal is eredményesebbek voltak versenytársuknál (hétfőn, csütörtökön, pénteken és szombaton).

    A legnagyobb különbség pénteken mutatkozott a két kábelcsalád között, ekkor 3,3 százalékponttal nyertek a TV2 Csoport kábelei.

    A Mozi+ az év legsikeresebb hetét tudhatja maga mögött, mindkét idősávban, mindhárom fontos korcsoportban a legnézettebb kábelcsatorna volt a piacon. 18-59-ben teljes napon 5,7%-os közönségarányt, míg főműsoridőben 5,8% közönségarányt ért el. A hét legnézettebb kábeles műsora is a Mozi+ csatornáé, az Indiana Jones és az utolsó keresztes lovag című klasszikust az éppen tévét néző 18-59 évesek 10,5%-a választotta, ami több, mint 165 ezer nézőt jelentett. Ennél nézettebb műsor ebben a célcsoportban csak a két nagycsatornán volt a héten.

    Továbbra is sikeres a Jóban Rosszban


    A SuperTV2 nézettsége is említésre méltó, a 18-49-es és a 18-59-es korcsoportban, mindkét idősávban a harmadik legnézettebb kábelcsatorna volt a piacon (18-49 teljes nap 3,9%, főműsoridő 4%; 18-59 teljes nap: 3,8%, főműsoridő 3,6%).

    A 18-49 évesek körében a Jóban Rosszban pénteki epizódja lett a csatorna heti legnézettebb műsora, 9,5%-os közönségaránnyal, míg a másik korcsoportban, 18-59-ben a Die Hard 4 vezeti a csatorna heti toplistáját, 8,2%-os közönségaránnyal.

    [​IMG]
    Forrás: Istvan Ruff

    A heti átlagokat tekintve a teljes lakosságban, teljes napon a TV2 legyőzte az RTL Klubot (TV2 9,9% vs RTL Klub 9,5%).

    A csatorna új műsora, a Pénzt vagy éveket! az idősávjának piacvezető műsora lett a teljes lakosság körében. Kasza Tibor életkor tippelős vetélkedője napi és heti átlagos közönségarányát tekintve első helyezést ért el a 4 évesnél idősebbek toplistáján a saját műsorideje alatt. Heti átlagos közönségaránya 16% volt.

    [​IMG]
    Forrás: Pénzt vagy éveket

    A műsor eddigi átlageredményeit tekintve mindhárom korcsoportban túlszárnyalta a TV2 júliusi átlagos főműsoridős közönségarányát. 18-59-ben 37%-kal (TV2 8,5% vs PVÉ 11,6%), a teljes lakosság körében pedig 54%-kal (TV2 10,4% vs PVÉ 16%) teljesített jobban - közölte a TV2 Csoport.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...