Mass Effect: Andromeda - egy volt animátor ad magyarázatot a fapofákra

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2017. március 24..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]

    Jonathan Cooper közvetlen tapasztalattal is bír a Mass Effect-et illetően, korábban Mass Effect első két részén dolgozott vezető animátorként, később pedig az Assassin's Creed 3 és az Uncharted 4 munkálataiban is részt vett. Mondhatjuk tehát, hogy nem a levegőbe beszél és tudja mitől döglik a légy, már ami az animációt illeti. A múlt héten kialakult szégyenteljes zaklatási botrány kapcsán Twitteren szólalt meg, az állítólagos rajongók magatartását megvetendőnek titulálta. Majd kitért a kritizált animációk lehetséges technikai okaira is.

    Tudnunk kell, hogy egy szerepjáték esetében, ahol több választási lehetőség is van és a beszélgetések végig meg vannak jelenítve, nem kis feladat a mimika és az érzelmek megjelenítése, az elvárások pedig folyamatosan növekednek. Az egyre csak szaporodó munkaórákon pedig csak úgy lehet spórolni, hogy a szöveg alapján egy algoritmus végzi el a munka egy részét, az animátorok “csak” az átvezetőkkel, és a gyakori mozdulatokkal, kulcsjelenetekkel foglalkoznak eleinte.


    The lowest quality scenes may not even be touched by hand. To cover this, an algorithm is used to generate a baseline quality sequence.

    — Jonathan Cooper (@GameAnim) 2017. március 23.

    Némi betekintést nyújtó magyarázatát azonban nevegyük mentegetőzésnek - közvetlen érdekeltsége nincs is a játékot illetően - azt is hozzátette, hogy valószínűleg egyszerűsítettek az algoritmuson, feltehetőleg azért, mert terv szerint minden sort egy (vagy több) ember is átnézett volna. Vélhetően alábecsülték a munkát és nem jutott az alacsonyabb prioritást kapott szekvenciákra idő és csak az előregenerált, számítógép alkotta gesztusok maradtak meg egyes részeken.


    This, presumably, was because they planned to hit every line by hand. But a 5-year dev cycle shows they underestimated this task.

    — Jonathan Cooper (@GameAnim) 2017. március 23.

    Sajnos úgy tűnik, hogy nem lesz kis munk kikupálni minden egyes jelenetet, de a BioWare megofgadta, hogy nem hagyja sorsára a MAss Effect: Andromedát, reméljük tartják is magukat az adott szóhoz. Az első benyomáson változtatni mindig nehéz, de nem lehetetlen, addig is jöhetnek a javítások.

    Szerintetek van esélye a BioWare-nek s szépítésre?


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...